تکنولوژی

مشکل جدید باتری و پاسخ سامسونگ

برخی از کاربران سامسونگ خبر از مشکل تازه‌ای درباره باتری پرچمداران این شرکت داده‌اند. به گفته این افراد اگر شارژ گلکسی اس 8 پلاس و یا نوت 8 شما به 0 درصد برسد و کاملا خالی شود، دیگر شارژ نمی‌شود و موبایل شما اصطلاحا Brick یا آجر می‌شود. البته جای خوشحالی دارد که این مشکل منجر به انفجار باتری نشده است!

در حال حاضر پیشنهادی که ما می‌توانیم به دارندگان گلکسی نوت 8 و گلکسی اس 8 پلاس بدهیم این است که اجازه ندهند تا شارژ موبایل آنها به صفر درصد برسد و قبل از خالی شدن کامل باتری آن را شارژ کنند. سامسونگ در حال تحقیق روی این مشکل است و هنوز هیچ فراخوان رسمی را اعلام نکرده است به همین دلیل اگر این اتفاق برای موبایل شما بیافتد فرآیند تعویض و تعمیر پیچده‌ای پیش روی شما خواهد بود.

پاسخ سامسونگ

سامسونگ در پاسخ به این گزارش‌ها گفته است که در حال بررسی و پیگیری ماجرا است اما هنوز تعداد این گزارش‌ها بسیار کم است و به گفته سامسونگ برای فهم بهتر مشکل نیاز به جامعه آماری بزرگتری وجود دارد. به گفته سامسونگ بهتر است اگر شارژ باتری شما خیلی کم است آن را ری‌استارت نکنید چون در این صورت باتری کامل خالی می‌شود و ممکن است دچار مشکل شوید. البته این پیشنهاد فعلا رسمی هم نیست زیرا هنوز علت این اتفاق مشخص نشده است و برای همه موبایل‌ها هم پیش نیامده است.

اگر گلکسی نوت 8 یا گلکسی اس 8 پلاس شما هم در ایران دچار این مشکل شده است، در قسمت نظرات برای بنویسید تا موضوع را با شرکت سامسونگ مطرح کنیم.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

‫60 دیدگاه ها

  1. سلام موبایل من اس 8 هست.
    اندروید 9 و تمام اپدیتها هم گرفته.
    باطریشم مشکل نداره و زود خالی نمیشه.
    ولی براتون بگم که گوشی متاسفانه شارژش تموم شد و خاموش شد و الان هرچی شارژر میزنم شارژ نمیشه و فکر کنم فنا شد رفت دیگه.
    راهنمایی لازم هستم.

  2. سلام موبایل من اس 8 سامسونگه و مدتیه آلارم قطره اب می ده سوکت رو با الکل تمیز کردم یه مدت خوب شد ولی گاهی دوباره آلارم می ده و اگه شارژش تموم شد و خاموش بشه شارژ نمی شه مگر با وایرلس لطفا راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا