تکنولوژی

پشتیبانی قابلیت جدید آمازون اکو از اسپاتیفای

آمازون اعلام کرد که به زودی قابلیت پخش موسیقی چند اتاقه از طریق دستگاه‌های اکو را گسترش می‌دهد و از این به بعد، این دستگاه‌ها از برنامه اسپاتیفای نیز پشتیانی خواهند کرد. قابلیت  پخش موسیقی چند اتاقه  در حقیقت در ماه آگوست گذشته معرفی شد اما پشتیبانی چندانی از چند سرویس پخش موسیقی – مانند اسپاتیفای نمی‌کرد.

دستگاه آمازون اکو، زمان معرفی تنها با سرویس‌های Amazon Music، TuneIn، iHeartRadio و Pandora هم خوانی داشت و شرکت آمازون، آن زمان اعلام کرد که دو سرویس اسپاتیفای و  SiriusXM  نیز به زودی به این لیست اضافه خواهند شد.

پشتیبانی قابلیت پخش چند اتاقه در آمازون اکو، عملکردی مشابه سرویس ارائه شده توسط دستگاهی همچون Sonos دارد. کاربر به راحتی می‌تواند از برنامه مخصوص اکسا در IOS استفاده کرده و از چند بلندگو به صورت هم زمان استفاده کند و در مرحله بعدی با دستور صوتی از الکسا می‌خوهد که موسیقی را در اتاق به خصوصی پخش کند. به عنوان مثال کاربر از الکسا می‌خواهد تا در “طبقه پایین” یا “تمام اتاق ها” موسیقی پخش کند.

طبق گزارش امروز The Wall Street Journal،  برنامه اسپاتیفای نیز به زودی از مقامات مجوز خود را دریافت خواهد کرد و در لیست سرویس‌های قابل پشتیبانی توسط این دستگاه قرار خواهد گرفت.

آمازون این روزها که تعطیلات کریسمس است در بیشتر کشورها با تخفیف ویژه و همینطور ارسال 2 روزه عرضه می‌شود. 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا