تکنولوژی

گلکسی اس 9 در اسفند معرفی می‌شود

 سامسونگ هنوز تاریخ معرفی گوشی گلکسی اس 9 را اعلام نکرده است اما طبق گزارش‌های پراکنده، محصول بعدی این شرکت که جدیدترین پرچمدار از سری گلکسی محسوب خواهد شد، تا حدود دو ماه آینده عرضه می‌شود.

طبق گزارش بلومبرگ، گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس، اوایل اسفند معرفی شده و تا فروردین به بازار عرضه خواهد شد. با این اوصاف، گلکسی اس 8 که اوایل سال جاری معرفی شد، دو تا سه ماه فرصت دارد تا بازهم فروش داشته باشد. طبق گزارش‌های منتشر شده، تاریخ‌های ارائه شده برای مدل جدید این شرکت هنوز قطعی نیستند و امکان تغییر در آنها وجود دارد.

سامسونگ هنوز هیچ گونه خبری در رابطه با گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را تایید نکرده است و هنوز مشخص نیست که برای رقابت با آیفون 10 چه برنامه‌هایی در پیش دارد. تاریخ ابتدای اسفند نیز از آنجایی شکل گرفته که در این زمان کنگره جهانی موبایل 2018 انجام خواهد پذیرفت و می‌تواند بهترین زمان برای معرفی محصول جدید باشد. دو گوشی اخیر این شرکت، گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس اوایل سال جاری در نیویورک معرفی شدند. پیش از این هم شایعاتی مطرح شده است که شاید سامسونگ گلکسی‌های اس 9 و اس 9 پلاس را در MWC اسپانیا معرفی کند.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا