تکنولوژی

عرضه گوشی وان‌پلاس 5T نسخه جنگ ستارگان در هند

نسخه جدید فیلم جنگ ستارگان با نام «The Last Jedi» قرار است تا دو هفته آینده به سینماهای سراسر دنیا بیاید و این یعنی در هفته‌های آتی شامل معرفی محصولات مختلفی با نام و نشان‌های مرتبط با این فیلم محبوب در سراسر دنیا خواهیم بود. حال خبر رسیده که دقیقا یک روز قبل از اکران این فیلم یعنی 14 دسامبر، شرکت «وان‌پلاس» قصد دارد نسخه جنگ ستارگان گوشی مدل 5T خود را به‌تعدا محدود در کشور هند عرضه کند. این گوشی در قسمت پشتی به لوگوی جنگ ستارگان مجهز شده و دکمه‌های کناری نیز به رنگ قرمز مخملی طراحی شده‌اند. ضمنا به نظر می‌رسد که تم جنگ ستارگان هم بر روی رابط کاربری این گوشی به صورت پیش‌فرض نصب شده باشد و چهره شخصیت منفی داستان یعنی First Order هم به‌عنوان تصویر زمینه این تم انتخاب شده است.

در ویدیوی معرفی این نسخه از گوشی هم لحظاتی از فیلم با تصاویری از این گوشی تلفیق شده است که این ویدیو را می‌توانید در پایین مشاهده کنید.

این اولین باری نیست که یک گوشی نسخه جنگ ستارگان قبل از اکران رسمی فیلم معرفی می‌شود. سال گذشته شرکت ژاپنی «سافت بنک» هم دو مدل گوشی نسخه جنگ ستارگان را قبل از اکران رسمی جنگ ستارگان نسخه Rogue One به بازار عرضه کرد. این گوشی در دو نسخه سفید (گروه مبارزین) و مشکی (گروه شیاطین) به تعداد محدود در بازار عرضه شد.

شرکت وان پلاس قصد دارد 14 دسامبر طی یک مراسم در شهر بمبئی این نسخه از اسمارت‌فون خود را معرفی کند. فروش بلیط این مراسم هم از 7 دسامبر آغاز خواهد شد. در ضمن هنوز خبری مبنی بر عرضه این نسخه از گوشی در دیگر کشورها منتشر نشده است.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا