تکنولوژی

قابلیت آزمایشی جدیدی اسپاتیفای

طبق گزارش وبسایت Mashable، برنامه اسپاتیفای قابلیت جدیدی در قسمت Discover Weekly Playlist اضافه کرده است. این قابلیت جدید، یک علامت قلب کوچک و یک علامت ممنوع در کنار آهنگ در حال پخش نشان می‌دهد که با انتخاب آنها مکاربر می‌تواند علاقه یا عدم علاقه خود را به اهنگ خاصی مشخص کند.

طبق گزارش چندی از کارمندان ماشابل، این قابلیت ظاهرا برای همه کاربران قابل مشاهده نبوده و بعد از تماس با مسئولان اسپاتیفای مشخص شد که این قابلیت فعلا در مرحله آزمایشی قرار دارد تا در صورت تایید در آینده به قسمت “Discover Weekly” این برنامه اضافه شود. در حال حاضر هیچ خبری مبنی بر تایید اعمال این قابلیت منتشر نشده است و فعلا در مرحله آزمایشی به سر می‌برد.

قسمت پِلی‌لیست “Discover Weekly “، یکی از محبوب‌ترین بخش‌های برنامه اسپاتیفای است و کاربران می‌توانند با استفاده از آن به کمتر از 5 میلیارد تِرک موسیقی در سال دسترسی داشته باشند. اضافه شده قابلیت like/Dislike به  بخش Discover Weekly قطعا با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه خواهد شد زیرا این بخش به صورت رندوم، پیشنهاداتی به کاربران ارائه می‌دهد که طی الگوریتم به خصوصی انتخاب شده‌اند و بسیاری از کاربران این برنامه مدت‌ها بود که مشتاق اضافه شدن گزینه‌های علاقه مندی یا عدم علاقه مندی به این بخش بودند. 

منبع : آی تی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا