تکنولوژی

با «فیسبوک مسنجر» تصاویر 4K بفرستید

«شبکه اجتماعی فیسبوک» و «تصاویر با رزولوشن بالا»، واژه‌هایی هستند که تا به‌حال از آنها به صورت همزمان در یک متن استفاده نشده است چراکه تا به امروز هیچ ارتباطی بین آنها وجود نداشته است. البته تا قبل از امروز. اگر ساکن آمریکا هستید، خبر خوب اینکه از امروز و با استفاده از سرویس پیام رسان «فیسبوک مسنجر» می‌توانید تصاویر خود را حتی با کیفیت 4K برای دوستانتان ارسال کنید. بله! فیسبوک امکان ارسال تصاویر با چنین کیفیتی را امکان پذیر کرده است.

فیسبوک در جدیدترین گزارش خود اعلام کرده کاربران برنامه فیسبوک مسنجر در ماه بیش از 17 میلیارد عکس را با یکدیگر رد و بدل می‌کنند. با توجه به این رقم، می‌توان حدث زد که احتمالا برخی از این کاربران علاقه دارند برخی از تصاویر خود را با کیفیتی فراتر از کیفیت تصاویر معمولی برای دوستان خود ارسال کنند.

همچنین برای ارسال تصاویر با چنین کیفیتی نیاز به انجام هیچ کار خاصی نیست و تنها کافی است اپلیکیشن فیسبوک مسنجر خود را به آخرین نسخه آپدیت کنید و تصاویر 4K مد نظرتان را ارسال کنید. ضمنا در صورتی که از اینترنت دیتای محدود استفاده می‌کنید، بهتر است خیلی مراقب باشید چراکه ارسال تصاویر 4K بخش قابل توجهی از حجم اینترنت شما را مصرف خواهد کرد.

این ویژگی فعلا برای کاربران سیستم‌عامل آی‌اواس و اندروید در ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، استرالیا، فرانسه، سنگاپور و کره جنوبی قابل استفاده است اما فیسبوک قول داده ظرف چند هفته آینده امکان استفاده از این ویژگی را برای کاربران دیگر کشورها هم فراهم کند.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا