تکنولوژی

تصاویر لورفته از خودروی A-Class مرسدس بنز

به تازگی تصاویر لو رفته جدیدی از نسل جدید خودروهای کلاس A شرکت مرسدس بنز در اینترنت منتشر شد و حال یک سری تصاویر از داخل کابین این خود رو هم به دست آمده که نشان می‌دهد شرکت بنز تغییرات قابل توجهی در این خودرو اعمال کرده است. از جمله این تغییرات می‌توان به تغییر صفحه آمپر از شکل سنتی به تمام دیجیتالی اشاره کرد. این ویژگی برای خودروی جدید مرسدس می‌تواند با استقبال شدید بسیاری از طرفداران همراه باشد. بنا به نقل از منابع نزدیک به شرکت بنز، احتمالا این خودرو اواخر سال آینده به بازار عرضه خواهد شد.

سری قبل که تصاویر این خودرو برای اولین بار لو رفت، ظاهر اتاقک خودرو نامشخص بود اما داشبورد تا حدودی دیده می شد و نمایشگر روی آمپر و عقربه‌های دیجیتال و دریچه‌های هوا مشخص بودند. حال در تصاویر جدید وجود یک صفحه نمایشگر در بالای این دریچه ها و دکمه‌های متعدد در زیر و البته دکمه روشن کردن موتور خودرو در کنار این دریچه هم به‌طور واضح دیده می‌شوند.

مرسدس کلاس A قرار است به موتور 1.6 یا 2.0 لیتری بنزینی و دیزلی مجهز شود. ضمنا این موتورها احتمالا روی یک گیربکس 9 سرعته دستی و یا گیربکس 6 سرعته اتوماتیک سوار شده‌اند که البته احتمال می‌رود مدل 6 سرعته برای بازارهای بین‌المللی طراحی شده باشد. انتطار می‌رود این خودرو در جریان مراسم جهانی Geneva Motor Show 2018 در ژنو رونمایی شود و احتمالا اواخر 2018 و یا اوایل سال 2019 هم به خیابان‌ها خواهد آمد.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا