خودرو

معرفی شارژرهای بی‌سیم آیفون مخصوص خودرو

اپل بالاخره قابلیت شارژ بدون سیم را در آیفون امسال معرفی کرد اما صاحبان مدل‌های قدیمی‌تر این گوشی متاسفانه شانس زیادی ندارند.

ولی جای نگرانی نیست. با محصول جدید Qi-compatible charging accessories، که به تازگی معرفی شده، حالا آیفون‌های قدیمی‌تر نیز می‌توانند از این قابلیت بهره ببرند.

Bezalel’s Omnia که با قیمت 59.90 دلار در آمازون به فروش می‌رسد، یک دستگاه شارژر بدون سیم است که در داخل خودرو کاربرد دارد. این دستگاه روی دریچه کولر خودرو نصب می‌شود و با استفاده از یک کابل USB-C، به یک آداپتور متصل می‌شود و قادر است هم زمان یک دستگاه دیگر را نیز از طریق کابل شارژ کند.

این محصول، ظاهرا شکیلی دارد و لوگوی آبی رنگ شرکت سازنده نیز به روی بیس اصلی نمایان است. به علاوه از طریق گیره‌های استیل محکمی که دارد، اتصال محکمی برقرار می‌کند و در طول حرکات خودرو، از جای خود تکان نمی‌خورد.

شارژر بی سیم خودرو  Bezalel’s Omnia

Omnia با کمک مگنت قدرتمندی که دارد، کاملا محکم به گوشی متصل می‌شود و آن را در جایگاه شارژ قرار می‌دهد. این قابلیت تنها در قاب‌های Bezalel’s Latitude وجود دارد که برای آیفون 6 و 6 اس و 7، با  قیمت 49.90 دلار و با قیمت 59.90 دلار برای آیفون 7 پلاس   در آمازون به فروش می‌رسد. قاب‌های Latitude، ظاهری نرم و زخامتی مشابه بیشتر قاب‌های محکم آیفون دارند.

Bezalel Omnia یک شارژر مدرن و راحت برای استفاده در خودرو محسوب می‌شود اما به شرط اینکه همراه با قاب‌های مخصوص Latitude این شرکت خریداری شود.

 

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا