تکنولوژی

گیره دوربین حرفه‌ای Capture

تیم Peak Design که تا به‌امروز 6 کمپین جذب سرمایه موفق در وبسایت Kickstarter را اجرا کرده ، اخیرا در تلاش بوده تا نسخه جدید گیره نگه‌دارنده دوربین خود را با نام «Capture» طراحی و معرفی کند.

این گیره که طراحی کلی آن شبیه به مدل های قبلی است، به واسطه ساختار فوق‌العاده محکمی که دارد، قادر است هر نوع دوربین حرفه ای که به آن متصل می‌کنید را برایتان با خیالت راحت نگه دارد. این گیره را می‌توان به کمربند شلوار و یا حتی بند کوله پشتی متصل کرد و دوربین را بر روی آن قرار داد. تیم طراحی کننده این گیره معتقد است که توانایی این محصول از تمامی گیره‌هایی که تا به‌امروز تولید شده‌اند بیشتر است. این گیره در مقایسه با مدل قبلی کوچکتر و مقاوم‌تر ساخته شده و می‌تواند دوربین شما را به هر جایی که می‌روید برایتان نگه دارد.

این کمپین جدید همچنین شامل نسخه آپدیت شده بندهای گردنی دوربین‌های حرفه‌ای هم می شود که می‌توان از آن به همراه گیره Capture استفاده کرد. طبق گفته‌های تیم Peak Design، در ساخت این بندها از مواد مقاوم‌تر و باکیفیت‌تری نسبت به مدل‌های قبلی استفاده شده و قادر است هر دوربین با هر سایزی را بدون دردسر و سختی حمل کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر هم می‌توانید به صفحه اختصاصی این کمپین در وبسایت Kickstarter مراجعه کنید.

منبع : آی‌تی‌ایران

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا