تکنولوژی

اولین اپلیکیشن پادکست برای ساعت‌های اندرویدی

از زمان معرفی نسخه جدید سیستم‌عامل اسمارت‌واچ‌های اندرویدی یعنی Android Wear 2.0 در ماه فوریه، خیلی شاهد معرفی اپلیکیشن‌ها و ویژگی‌های جدیدی برای این سیستم‌عامل نبوده‌ایم و باید اعتراف کرد که مدتی است هیچ گجت پوشیدنی اندرویدی شگفت‌انگیز و جذابی هم معرفی نمی شود و همه چیز تقریبا به حالت ساکن درآمده است. با این حال، در این میان سکون فراگیر، «Krisdb» برنامه‌نویس معروف موفق شد اولین و تنها اپلیکیشن مخصوص پادکست‌ها را از طریق اسمارت‌واچ‌های اندرویدی طراحی و معرفی کند. این اپلیکیشن «Wear Casts» نام دارد.

اگر چه تقریبا همه‌چیز ازطریق اپلیکیشن Wear Casts بر روی اسمارت‌واچ کنترل می شود، اما ابتدا بایستی پادکست‌های مورد علاقه را از طریق اپلیکیشنی که بر روی اسمارت‌فون کاربر نصب می‌‌شود، با اسمارت‌واچ همگام‌سازی (Sync) کرد. پس از اینکه پادکست‌های مورد علاقه‌تان را به درون اسمارت واچ منتقل کردید، می‌توانید از طریق اپلیکیشن Wear Casts بر روی اسمارت‌واچ خود برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه‌تان را بررسی کرده و پادکست‌های صوتی را هم گوش دهید. ضمنا امکان خواندن توضیحات مرتبط با اپیزودهای مختلف برنامه‌ها از طریق این اپلیکیشن نیز وجود دارد.

امکان تنظیم برنامه زمانی دلخواه برای دانلود اتوماتیک اپیزودهای جدید، ساخت اتوماتیک پلی لیست‌ بر اساس پادکست‌های دانلود شده یا در حال دانلود و غیره از طریق این اپلیکیشن نیز وجود خواهد داشت. این اپلیکیشن با وجود اینکه بسیار ساده است، اما در هر صورت امکان گوش دادن به برنامه‌های مورد علاقه شان از طریق اسمارت‌واچ و بدون نیاز به اسمارت فون را برای کاربران اندرویدی فراهم کرده است.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا