پادکست

پادکست استارتاپ ۳۶۰ ؛ از فاند “پونه” بازار تا بی‌رقیب بودن اسنپ‌فود

پادکست استارتاپ ۳۶۰ با اجرای رامین فتوت هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت هفتادویکم این پادکست، از فاند “پونه” بازار تا بی‌رقیب بودن اسنپ‌فود را بشنوید!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام
    وقت بخیر
    در صدد راه اندازی یک کسب و کار استارت آپی هستیم. زمینه فعالیت چیزی شبیه به اسنپ یا دیوار یا شیپور هست. هنوز در ابتدای راه هستیم. سوالات زیادی داریم که نمیدانیم مرجع پاسخگویی به این سوالات چه کسی و کجاست؟هزینه انجام و راه اندازی برای طرحی در
    حد و اندازه های اسنپ چقدر هست؟آیا نیاز به دفتر کار و استخدام و جذب نیرو داریم؟ آیا در هر شهر نیاز به نمایندگی و تعیین یک نماینده داریم؟ و اگر چنین نماینده ای نیاز داریم تقسیم میزان درصد سود بانمایندگان هر شهر چگونه باشد؟چارچوب و نحوه همکاری با نماینده هر شهر چطور منعقد و تنظیم گردد که امکان هر گونه سواستفاده ازبین رفته و درصورت مشاهده هر گونه ضعف یا هر دلیل دیگری که موجب خاتمه همکاری بانماینده شهر شد موجبات دردسر و تبعات حقوقی و قضایی نگردد؟ چه راهکاری جهت شناساندن این کسب و کار جدید درسریعترین زمان ممکن و باوجود رقبایی که از قبل در بازار مشغول فعالیت هستند به مردم پیشنهاد میکنید؟چه مدل و روش تبلیغاتی پیشنهاد میفرمایید؟ چه بودجه ای برای تبلیغات باید کنار گذاشت؟و در نهایت برای شروع از کجا و چکار باید کرد؟آیا نیاز به مجوز خاصی هست؟ میران درآمد اسنپ از دید شما چگونه ست؟در اسنپ فود رستورانها چطور شناسایی و نحوه همکاری مشخص میگردد؟آیا میزان درآمد اسنپ از اسنپ فود و مثلا مشاوره های پزشکی و روانشناسی یکسان است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا