تکنولوژی

«یوتیوب تی‌وی» برای ایکس باکس وان عرضه شد

طبق گزارش‌های اخیر، دارندگان دیوایس‌های مجهز به «اندروید تی‌وی» و همچنین کاربران «ایکس‌باکس وان» به‌زودی می‌توانند به اپلیکیشن «یوتیوب تی‌وی» هم دسترسی داشته باشند. این اپلیکیشن به کاربران امکان دسترسی به پخش زنده تلویزیون را خواهد داد. «یوتیوب تی‌وی» سرویس تازه‌وارد و جدیدی محسوب نمی‌شود اما برای اولین بار قرار است در دسترس کاربران ایکس باکس وان و دارندگان دستگاه‌هایی که از اندروید تی‌وی پشتیبانی می‌کنند، قرار بگیرد.

یوتیوب تی‌وی قادر است شبکه‌های تلویزیونی پرطرفدار را بر روی دستگاه‌های نام برده پخش کند و هزینه اشتراک ماهانه آن هم 35 دلار خواهد بود. در تصویر پایین شبکه‌هایی که از طریق یوتیوب تی‌وی پخش خواهند شد، دیده می‌شوند:

ضمنا علاقه مندان با پرداخت مبلغ اضافه می توانند از دیگر شبکه‌ها از جمله Fox Soccer و Showtime هم استفاده کنند. همچنین کاربران قادرند برنامه‌های مورد علاقه خود را هر زمان که بخواهند ضبط کنند و امکان ضبط همزمان چند شبکه بر روی یوتیوب تی‌وی هم وجود خواهد داشت و گوگل هیچ محدودیتی برای آن در نظر نگرفته است. این سرویس قادر است برنامه‌های ضبط شده را به‌مدت 9 ماه حفظ کند و کاربران از هر نقطه‌ای از آمریکا می‌توانند به این برنامه‌های ضبط شده دسترسی داشته باشند.

این اپلیکیشن در حال حاضر برای اسمارت‌فون‌ها‌ و تبلت‌های اندرویدی، آیفون، آیپد و لپتاپ‌ها قابل دانلود است و در آینده نزدیک کاربران اندروید تی‌وی و ایکس‌باکس وان هم قادر به استفاده از این اپلیکیشن خواهند بود. ضمنا گوگل اعلام کرده که به‌زودی یو‌تیوب تی‌وی در تلویزیون‌های هوشمند برندهای معروف از جمله ال‌جی، سامسونگ و سونی و همچنین اپل تی‌وی به‌کارگرفته خواهد شد. بنابراین در آینده نه‌چندان دور احتمالا شاهد حضور یوتیوب تی‌وی در دیگر پلتفرم‌های محبوب خواهیم بود.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا