تکنولوژی

«های وب» شرکت پارس آنلاین را خرید

پارس آنلاین که زمانی بزرگترین اپراتور اینترنتی ایران بود حالا با فروش سهام به شرکت های وب عملا به این شرکت منتقل خواهد شد و  مجموعه آن تحت نام های وب فعالیت خواهد کرد. 

سید ایمان میری مدیرعامل های وب نیمه شب گذشته با گذاشتن چند عکس از امضای توافقنامه‌ای بین خود و پارس آنلاین از خریده شدن سهام پارس آنلاین توسط های وب خبر داد . میری نوشت: امشب با دوستان عزیزم عبدی و رضا فاتح و پدری بزرگوارشان سعید فاتح ( سهامداران گروه شرکتهای پارس آنلاین) توافق نامه خرید سهام این گروه را برای مجموعه های وب امضا کردیم تا با یاری خداوند طی ماه های آتی تا پایان سال  فرآیند ادغام را انجام دهیم. ضمنا این دوستان به ما افتخار دادند تا به عنوان سهامدار و عضو هیات مدیره در های وب حضور داشته باشند ر ننتیجه های وب و پارس آنلاین  برای حضوری پر قدرت‌تر در بازار ارتباطات در قالب شرکت های‌وب با یکدیگر ترکیب می‌شوند. هر دو شرکت در جلسه شب گذشته خود یک بیانیه مشترک درباره این ادغام منتشر کرده‌اند.

یک مقام آگاه در شرکت پارس آنلاین نیز با تایید این خبر به آی‌تی‌ایران گفت که این شرکت امروز در این زمینه بیانیه‌ای صادر خواهد کرد. 

پارس آنلاین زمانی بزرگترین اپراتور اینترنتی ایران بود ولی به نظر می‌رسد با گسترش روزافزون توزیع اینترنت توسط اپراتورهای موبایل و رشد کیفیت ارتباطی آنها حالا اپراتورهای ارایه دهنده ADSL دورنمای چندان امیدوارکننده‌ای در بازار برای خود تصور نمی‌کنند. 

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا