تکنولوژی

دانلود 1 میلیاردی اسکایپ اندروید

گزارش‌ها حاکی از این است که به طور قطع 1 میلیارد کاربر هرگز برنامه اسکایپ را روی دستگاه‌های اندرویدی خود دانلود نکرده‌اند اما این برنامه در کل بیش از یک میلیارد بار دانلود شده است. مایکروسافت به تازگی اعلام کرده است که برنامه مخصوص موبایل اسکایپ این شرکت، تنها چند روز پیش به این دستاورد فوق العاده دست پیدا کرده است.

اسکایپ یکی از معدود سرویس‌های پیغام رسان است که طی چند سال گذشته رشد فزاینده‌ای داشته است و حالا رقم بالای دانلود این برنامه از طریق دستگاه‌های اندرویدی که نشان از تعداد بالای کاربران برنامه می‌دهد، چندان تعجب برانگیز نیست.

اوایل سال 2015، اسکایپ اعلام کرد که برنامه مخصوص اندرویدش، بیش از 500میلیون بار از طریق فروشگاه گوگل پلی دانلود شده است و تنها بعد گذشت دو سال، این رقم دو برابر شده است. اما سوالی که اینجا مطرح می شود این است که اگر اسکایپ با همین روند رشد پیدا کند، آیا تا سال 2019 بیش از 2 میلیارد بار دانلود خواهد شد؟ اصلا بعید به نظر نمی‌رسد!

مایکروسافت اعلام کرده است که به طور قطع بازهم برای برنامه اسکایپ روی پلت فرم‌های مختلف، به روزرسانی و قابلیت‌های جدید عرضه خواهد کرد. این شرکت  اعلام کرده است:« اسکایپ همچنان برنامه محبوب کاربران برای ارتباط شما با دوستان و آشنایتان باقی خواهد ماند. بابت یک میلیارد دانلود و استفاده از برنامه اسکایپ، از شما کاربران متشکریم. ما بدون شما به این جایگاه نمی‌رسیدیم.»

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا