تکنولوژی

پرچمدار جدید شرکت RED معرفی شد

شاید خرید دوربین‌های سینمایی شرکت RED برای بسیاری از علاقه‌مندان ممکن نباشد، اما بدون شک این شرکت در تولید و عرضه دوربین های قدرتمند و پیشرفته در صنعت فیلمبرداری و عکسبرداری نقش به سزایی داشته است. جدیدترین محصول این شرکت نیز دوربین مدل Monstro 8K VV نام دارد. این دوربین علاوه بر نام زیبای خود، از مشخصات فنی خارق‌العاده‌ای نیز بهره‌مند است. این دوربین در ابعاد 40.96×21.6 میلی‌متر ساخته شده و به لنز 35.5 مگاپیکسلی با قدرت ثبت تصاویر با کیفیت 8K و فیلمبرداری با سرعت 60 فریم مجهز شده است. ضمنا این مدل نسبت به پرچمدار قبلی شرکت تصاویر را با نویز کمتر و ISO بالاتر ثبت می‌کند.

این دوربین در حال حاضر قادر است با برترین دوربین‌های بازار از جمله دروبین مدل D850 شرکت Nikon رقابت کند. رونمایی از این دوربین برای شرکت RED بسیار خبر خوبی است و شرکت امیدوار است تعداد بالایی از این محصول را به‌فروش برساند. دوربین مدل Dragon VV این شرکت که در سال 2015 معرفی شد، متاسفانه به دلیل مشکلات در خط تولید، نتوانست انتظارات شرکت را طبق برنامه برآورده کند. بسیاری از خریداران مدل Dragon VV حتی دوربین خود راپس از سفارش دریافت نکردند.

خبر خوب برای علاقه‌مندانی که موفق به دریافت مدل Dragon نشدند اینکه شرکت RED قصد دارد این دوربین جدید را به‌جای مدل قبلی برایشان ارسال کند که در مقایسه با پولی که قبلا پرداخت کرده بودند از امکانات و قدرت عملکرد خیلی بهتری برخوردار است. ضمنا سفارش‌های جدید نیز از اوایل سال 2018 برای مشتریان ارسال خواهند شد. «جرد لند» مدیرعامل این شرکت ابتدا از طرفداران عذرخواهی کرده و از صبر و تحملشان تا به امروز تشکر به‌عمل آورد و گفته که مشکلاتی که در تولید مدل 2015 این دوربین رخ داد، دیگر تکرار نخواهند شد.

قیمت این دوربین 80 هزار دلار خواهد بود.

منبع : آی‌تی‌ایران

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا