تکنولوژی

بلک‌بری موشن رسما معرفی شد

بلک‌بری موشن (Motion) امروز در جریان کنفرانس GITEX Technology Week که در شهر دبی برگزار می شود، رسما معرفی شد. همانطور که انتظار می‌رفت، بلکبری موشن یک اسمارت فون تمام لمسی ساخت کمپانی TCL است.

بلک بری موشن در بخش سیستم‌عامل به اندروید 7.1 مجهز شده است. در بخش سخت‌افزاری نیز این اسمارت‌فون از صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت 1920×1080، پردازنده اسنپدراگون، 4 گیگابایت رم و باتری 4 هزار میلی‌آمپری با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 3.0 بهره می‌برد. ضمنا این گوشی به درگاه یواس‌بی نوع C، جک 3.5 میلیمتری در پایین و حسگر اثر انگشت در قسمت جلویی نیز مجهز شده است. بلک‌بری موشن همچنین استاندارد IP67 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را نیز کسب کرده است.

بلک بری موشن که توسط شرکت TCL تولید شده است، ابتدا در امارات متحده عربی و عربستان سعودی عرضه خواهد شد و قیمت آن نیز 453 دلار تعیین شده است. قرار است این گوشی اواخر سه‌ماهه پایانی 2017 در بازار عرضه شود.

با بهره‌گیری از صفحه نمایش 5.5 اینچی، باتری قدرتمند و طراحی به شکل تمام لمسی، بلک‌بری موشن می‌تواند گزینه بسیار ایده‌آلی برای علاقه مندان به برند بلکبری باشد. هنوز تاریخ خاصی برای عرضه این اسمارت فون قدرتمند در دیگر کشورهای سراسر دنیا اعلام نشده و حتی مشخص نیست پس از این دو کشور عربی، مقصد بعدی این گوشی کدام کشور خواهد بود.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا