تکنولوژی

پاوربانک جدید ADATA

اگر جزو افرادی هستید که به نظرتان پاوربانک وسیله‌ای بی کاربرد است و فکر می‌کنید پریز برق همه‌جا در دسترس شما قرار دارد، شاید نظرتان عوض شود. شرایطی را تصور کنید که قصد سفر دارید و احتمالا به راحتی به پریز برق دسترسی نخواهید داشت. در این شرایط است که پاوربانک‌ها بهترین وسیله‌ی جانبی برای‌تان محسوب می‌شود. صرف نظر از ظرفیت پاوربانک‌ها که یکی از معیارهای خرید می‌تواند باشد، امکانات دیگری که روی پاوربانک‌ها وجود دارد می‌تواند وجه تمایز آن‌ها باشد و باعث انتخاب راحت‌تر برای شما باشد. پس اگر اهل سفر هستید و می‌خواهید همواره گوشی و تبلت‌تان شارژ داشته باشد و نیز از امکانات کاربردی دیگر نیز در طول سفر بهره ببرید، D8000L ای‌دیتا انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

D8000L ای‌دیتا ترکیبی منحصربه‌فرد از چراغ‌قوه LED و پاوربانک است که آن را به محصولی کارآمد تبدیل کرده است. این پاوربانک برای افرادی که عاشق سفر، ماجراجویی، تورهای چند روزه، آفرود، کوهنوردی و غیره هستند، گزینه‌ی بسیار مناسبی است. زیرا که چراغ‌قوه‌ی LED آن بسیار کاربردی خواهد بود. این چراغ‌قوه 4 مدل مختلف نوردهی را به وجود می‌آورد تا کاربردهای بیشتری داشته باشد. این ویژگی در کنار ضدآب و ضدگردوغبار بودن با استاندارد IP54، این محصول را به محصولی بی‌نظیر تبدیل کرده است. این پاوربانک با دو پورت و جریان خروجی 2.1 آمپر و ظرفیت 8000 میلی‌آمپر همراه مناسبی برای تلفن‌های همراه شما در سفر می‌باشد.

در تمام سطح D8000L چراغ‌قوه LED قدرتمند و کارآمدی تعبیه شده است که از باتری پاوربانک با توان 200 لومن  برای نوردهی استفاده می‌کند. اما نه یک نوردهی ساده! D8000L می‌تواند چهار مدل مختلف نوردهی را برای کاربردهای مختلف ایجاد کند. نوردهی استاندارد، نوردهی ملایم، چشمک‌زن و SOS انواع مختلف آن هستند. چراغ‌قوه این محصول تا 17 ساعت نوردهی مداوم را فراهم می‌کند که در شب‌های تاریک کویر می‌تواند چراغ سقف چادر کمپ شما باشد و یا در دوچرخه‌سواری‌های شبانه، می‌تواند روشنایی راه شما باشد.

منبع : روابط عمومی ای‌دیتا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا