تکنولوژی

تخفیف بزرگ نوت 8 برای وفاداران

اتفاقاتی که برای نوت 7 رخ داد، هزینه گزافی برای شرکت بزرگ سامسونگ داشت. ظاهرا سامسونگ هنوز هم در رابطه با مشکلات مربوط به نوت 7 عذاب وجدان دارد و این بار قصد دارد با ارائه تخفیف چشم گیر برای خرید گوشی جدید نوت8، به نوعی از دارندگان نوت 7 دلجویی کند. سامسونگ تصمیم دارد گوشی نوت 8 را برای این افراد با تخفیف 425 دلاری عرضه کند اما برای استفاده از این طرح کاربر می‌بایست گوشی قبلی خود را به شرکت تحویل داده و نوعی معاوضه انجام دهد.

سامسونگ اعلام نکرده است که دقیقا چه دستگاه‌هایی قابل تعویض است اما حدس زده می‌شود که هر نوع گوشی هوشمندی که هنوز کار می‌کند، قابل قبول خواهد بود. در قسمت «Terms & Conditions» آمده است که ساموسنگ ارزش گوشی‌های ارسالی کاربران را محاسبه خواهد کرده و همچنین، دستکاه ارائه شده باید سالم باشد و ممکن است متناسب با وضعیت دستگاه ارائه شده، میزان تخفیف قابل ارائه، متغیر شود.

کاربرانی که گوشی نوت 7 داشته‌اند نیز باید با ارائه ایمیل ارسالی خود به سامسونگ برای بازگرداندن دستگاه، ثابت کنند که روزی صاحب این گوشی بوده‌اند. هنوز مشخص نیست که افرادی که دستگاه‌های نوت 7 خود را نگه داشته‌اند و هنوز نیز از آن استفاده می‌کنند، چه وضعیتی خواهند داشت.

گوشی‌های مورد معاوضه باید حتما به طور کامل خالی شده باشند و قفلی روی آنها فعال نباشد. این دستگاه‌ها با پست برای سامسونگ ارسال می‌شوند که هزینه پست نیز به عهده این شرکت خواهد بود.

قیمت گوشی نوت 8، از 960 دلار شروع می‌شود و کاربران با استفاده از این طرح تنها 535 دلار می‌پردازند. این رقم به این معنی است که سامسونگ به روی گوشی‌های مورد معاوضه تقریبا هیچ سودی دریافت نمی‌کند.

*این طرح فعلا فقط برای کاربران آمریکایی عرضه شده است.

مطلب مرتبط: معرفی نوت 8

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا