تکنولوژی

بازی محبوب Tekken برای اندروید عرضه می‌شود

بازی فوق‌العاده محبوب Tekken که می‌توان گفت هر کدام از ما حداقل یکبار در زندگی‌ آن را بازی کرده‌ایم، قرار است به‌زودی برای اندروید معرفی شود. این بازی محبوب در حال حاضر در لیست انتظار بازار ایالات متحده قرار دارد اما کاربران کانادایی می‌توانند از اوایل هفته آینده نسخه اندروید و آی‌او‌اس این بازی را دانلود کنند.

گفته می‌شود نسخه موبایلی این بازی چند تفاوت با نسخه کنسولی آن خواهد داشت که امیدواریم این تفاوت‌های به معنی اجرای حرکات و ضربات احمقانه در حین مبارزه نباشد. در “حالت داستانی” (Story Mode) بازیکن می‌تواند به‌صورت مرحله‌ای بازی را انجام دهد و طی مراحل پیشرفت کند. در حالت “Dojo Challenge”  هم کاربران می‌توانند با دوستان خود مبارزه کنند.

در اینجا ویژگی‌های مختلف هر حالت را به شکل کامل‌تر توضیح داده‌ایم:

حالت داستانی:

 در این حالت، کاربران تیمی 3 نفره را تشکیل می‌دهند و با دشمن قدرتمند خود با نام Revenant مبارزه می‌کنند. این شخصیت منحصرا برای نسخه موبایلی این بازی طراحی شده است. بازیکنان در طول بازی از مراحلی که بر روی یک نقشه نمایش داده می شوند به مرحله بعد صعود می‌کنند و در طول این مسیر با حریفان منحصر به‌فرد مبارزاتی خواهند داشت.

Dojo Challenge:                      

در این حالت بازیکنان می‌توانند به‌صورت آنلاین با دوستان خود و یا دیگر کاربران سراسر دنیا مبارزه کنند و از سبک‌های مبارزه فردی خود برای شکست دادن حریفان استفاده کنند.

Live Events: رخدادهای زنده به‌صورت روزانه، هفتگی و ماهانه برگزار خواهند شد.

Tekken: این بخش شامل سیستم آموزشی حرفه‌ای مبارزه با بهره گیری از تکنیک‌های مبارزه مختلف کاربران از سراسر دنیا می‌شود.

فعلا نیازی به ثبت نام در گوگل پلی نیست اما علاقه مندان می‌توانند با ورود به وبسایت رسمی Tekken، پیش ثبت‌نام کنند و پس از عرضه بازی جوایز مختلفی را دریافت کنند. این جوایز شامل آنلاک کردن امکانات جدید در طول بازی خواهد بود.

منبع : آی‌تی‌ایران

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا