تکنولوژی

ورود به اکانت ویندوز از طریق گوشی‌های سامسونگ

Windows Hello قابلیت جدید ویندوز 10 است که ورود به اکانت اختصاصی ویندوز 10 کاربر را راحت‌تر می‌کند. بیشتر کامپیوترهای خانگی که مجهز به اسکنر اثر انگشت هستند، با قابلیت ویندوز هِلو سازگار هستند و دستگاه‌های بیشتر که قابلیت تشخیص چهره یا اثر انگشت دارند نیز در آینده نیز به لیست دستگاه‌های سازگار با این قابلیت اضافه خواهند شد.

سامسونگ نیز به تازگی برنامه Samsung Flow را ارتقا داده و صاحبان گوشی‌های هوشمند سامسونگ از این به بعد می‌توانند از طریق دستگاه‌های خود وارد اکانت ویندوز 10 شوند. کاربران با استفاده از این برنامه می‌توانند تبلت یا کامپیوتر خانگی را با گوشی هوشمند خود ارتباط دهند و اطلاعات گوشی خود را با این دستگاه‌ها به اشتراک بگذارند.

شرایط استفاده از برنامه Samsung Flow:

·       تبلت یا کامپیوترهای خانگی ویندوز: سیستم عامل Windows 10 OS Creators یا نسخه جدیدتر(Galaxy TabPro S، Galaxy Book، PC)

·       تبلت اندروید: سیستم عامل اندروید نوگت یا نسخه جدیدتر(Galaxy Tab S3 و غیر)

·       اندروید فون: سیستم عامل اندروید مارشمالو یا نسخه جدیدتر(Galaxy S8، S8+، S7، S7 Edge، S6، S6 Edge، S6 Edge+، Note 5، A5، A7 و غیره)

ورود به ویندوز 10 از هر دو دستگاه تبلت یا گوشی هوشمند امکان پذیر است.

در صورت سازگاری پی‌سی یا کامپیوتر خانگی با ویندوز هِلو، کاربر می‌تواند گوشی هوشمند یا تبلت سامسونگ خود را با استفاده از بلوتوث به ویندوز 10 متصل کند و دستگاه خود را به عنوان یکی از دستگاه‌های ویندوز هِلو ثبت کند. اثر انگشت کاربر نیز باید برای استفاده از این قابلیت ارائه شود.

برای اینکه مطلع شوید آیا دستگاه شما قبلیت پشتیبانی از ویندوز هِلو را دارد،به شیوه زیر عمل کنید. دگمه Start را انتخاب کنید و بعد به قسمت Setting>Accounts> Sign-in options بروید تا قابلیت ویندوز هلو فعال شود. در قسمت پایینی ویندوز هلو، گزینه‌ای برای انتخاب قابلیت چهره، اثر انگشت یا عنبیه کاربر وجود دارد. بعد از راه اندازی این قسمت، می‌توانید تنها با اشاره دست یا چشم، به اکانت ویندوز 10 خود وارد شوید.

اگر قسمت‌های ذکر شده را روی دستگاه خود مشاهده نمی‌کنید به این معنی است که دستگاه شما از ویندوز هلو پشتیبانی نمی‌کند.

قابلیت‌های قابل پشتیبانی در Samsung Flow:

·       ورود به ویندوز

·       ارتباط دهی بین کامپیوتر خانگی و گوشی

·       انتقال فایل

·       روشن کردن گزینه Wi-Fi hotspot روی گوشی و ارتباط دهی پی سی به اینترنت

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

‫1,169 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا