تکنولوژی

معرفی سه گوشی از سونی در نمایشگاه IFA 2017

به تاریخ برگزاری بزرگ‌ترین نمایشگاه تکنولوژیک اروپا-IFA 2017 نزدیک می‌شویم و سونی یکی از شرکت‌هایی است که محصولات جدیدی برای معرفی در این نمایشگاه در نظر گرفته است. بعد از شرکت‌هایی مانند سامسونگ، ال جی، وان پلاس و غیره که محصولات تحسین برانگیزی در بازار گوشی‌های هوشمندعرضه کردند، حالا نوبت سونی است تا به جُرگه شرکت‌های برتر این بازار وارد شود. این شرکت قصد دارد در افتتاحیه نمایشگاه IFA 2017 که روز31 آگوست برگزار خواهد شد، سه مدل جدید گوشی هوشمند سری Xperia معرفی کند.

البته خبر معرفی محصولات جدید، توسط شرکت سونی به صورت رسمی اعلام نشده است اما خبرنگاران تکنولوژیک خوب می‌دانند اطلاعات مورد نیاز خود را از کجا تهیه کنند. طبق اخبار درز پیدا کرده، سه مدل گوشی هوشمند جدید قرار است در این نمایشگاه معرفی شود که دو گوشی در رده گوشی‌های حرفه‌‌ای و یکی در رده گوشی‌های متوسط محسوب می‌شود.

دو گوشی Sony Xperia XZ1  و  Xperia XZ1  قرار است وُراث جدید سری‌های قبلی این شرکت باشند. طبق خبرهای مختلف، Xperia XZ1 با صفحه نمایش 5.1 اینچی  Full HD، دوربین اصلی 19 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی، پردازنده کوالکام  Snapdragon 835، 4 گیگابایت رم، Adreno 540 GPU و 64 گیگابایت حافظه عرضه خواهد شد. این گوشی جدید همچنین به آخرین نسخه اندروید 8.0 –اندروید او- نیز مجهز خواهد بود.

اما ظاهرا گوشی Xperia XZ1 ، به تنهایی عرضه نمی‌شود.  Xperia XZ1 Compact نسخه دیگری از این گوشی است که با قابلیت‌های مشابه نسخه‌های قبلی خود، از سری گوشی‌های هوشمند مینی شرکت سونی عرضه معرفی می‌شود. تنها تفاوت این مدل این خواهد بود که با صفحه نمایش 4.6 اینچی HD  و باتری کوچک‌تر 2800 میلی آمپری عرضه خواهد شد.

گوشی سوم که قرار است معرفی شود،  Xperia X1 است که در رده گوشی‌های متوسط طبقه بندی می‌شود وبه قابلیت‌هایی نظیر صفحه نمایش 5 اینچی فول اچ دی، پردازنده  Snapdragon 660، 4 گیگابایت رم و باتری 2800 میلی آمپری مجهز است.

گزارش‌ها و شایعات مختلف حاکی از این است که سونی قصد دارد با هدف پیوستن به جریان جدید تولید دستگاه‌های بدون حاشیه-bezels-، گوشی ‌ای جدید خود را به صورت bezel-less عرضه کند.

منبع : آی تی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا