تکنولوژی

تصاویر لو رفته از گوشی T-Mobile

T-Mobile قرار است گوشی جدید انحصاری خود را به نام Revvl به زودی عرضه کند اما خبر معرفی غیر رسمی این محصول، پیش از موعد مقرر در وبسایت این شرکت منتشر شده است. صفحه معرفی Revvl که احتمالا عمدا در وبسایت تی موبایل ارائه شده، برخی از قابلیت‌های این گوشی را معرفی می‌کند، مانند صفحه نمایش 5.5 اینچی و پشتیبانی از شبکه 4G LTE و غیره. طبق یک خبر دیگر که از منابع مرتبط با این شرکت درز پیدا کرده، تاریخ معرفی این محصول نیز دهم آگوست اعلام شده است.

اولین اخبار غیر رسمی پیرامون گوششی انحصاری تی موبایل، اوایل سال جاری منتشر شد که ظاهرا قرار است توسط شرکت TCL ساخته شود ولی تحت برند تی موبایل به فروش خواهد رسید. طبق شایعات منتشر شده در ماه اردی‌بهشت، REVVL تنها یکی از سه دستگاهی است که به صورت انحصاری توسط تی موبایل عرضه می‌شود و نام دیگر گوشی‌ها احتمالا REVVL T1 ، REVVL T2 و  T3 PROخواهد بود. اخیرا خبر دیگری نیز منتشر شد که اعلام می‌کند دستگاه جدید دیگری تحت عنوان T-Mobile Alchemy نیز در راه است. آنچه که مسلم است این است که تی موبایل گوشی‌های جدید در راه دارد و حداقل حضور  2 گوشی T-Mobile REVVLE و T-Mobile Alchemy در آینده نزدیک، قطعی است.

با در نظر گرفتن شایعات منتشر شده درباره این محصول و همینطور صفحه وبسایت تی موبایل، تمام مشخصاتی که تا کنون درباره این گوشی درز پیدا کرده، تایید می‌شود. گوشی تی موبایل REVVL به 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود و همینطور پردازنده نامشخص 4 هسته‌ای 1.5 GHz نیز خواهد داشت.دوربین اصلی این گوشی 13 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسل خواهد بود. از دیگر قابلیت‌ها می‌توان به سنسور اثر انگشت، قابلیت ارتقا حافظه( تا 128 گیگابایت)، باتری 3000 میلی آمپری و سیستم عامل اندروید نوقا 7.0 اشاره کرد.

منبع : آی تی ایران

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا