تکنولوژی

معرفی ماژول دوربین 360 درجه برای موتو زد

شرکت Motorola Mobility اعلام کرد که ماژول دوربین موتو 360، با تمام گوشی‌های هوشمند سری موتو زد این شرکت (از جمله گوشی جدید Moto Z2 Force) سازگار خواهد بود. همانطور که از نام این ماژول بر می‌آید، این وسیله دوربینی با زاویه دید 360 درجه است که به گوشی‌های موتورولا متصل شده و به کاربر این امکان را می‌دهد تا تصاویر و ویدیوهای کامل و واضحی ضبط کند.

این دوربین، با قابلیت‌هایی نظیر پشتیبانی از کیفیت 4K و ضبط صدای سه بعدی معرفی شده است و البته باید دید که تلفیق این دو قابلیت تا چه اندازه کاربرد خواهد داشت. ضبط یک فیلم با دوربین موتو 360 ماد (Mod) به راحتی از طریق فشار یک دگمه امکان پذیر است و حتی OEM، سازنده این دستگاه یعنی لنوو، اعلام کرده است که صدا در جهتی که دوربین به سمت آن است ضبط می‌شود و به همین شیوه می‌توان صحنه‌ای 360 درجه را بدون استفاده از تکنیک‌های ادیت فیلم، با کیفیت بالای صدا ضبط کرد.

افرادی که علاقه به عکس‌های سبک Still photos دارند، با استفاده از دوربین موتو 360 ماد می‌توانند تصویری با پشت صحنه 150 درجه بیندازند و جالب است بدانید که هر دو دوربین جلویی و عقبی این دوربین به این قابلیت مجهز هستند. موتورولا مدعی است که هنگام ضبط، نرم افزار دوربین به صورت اتوماتیک تصاویر دریافتی از لنزها را کنار هم قرار می‌دهد و همچنین کاربر بعدا نیز می‌تواند تصاویر را ادیت کند و در چند مرحله ساده، به اشتراک نیز بگذارد. درست مانند تمام دوربین‌های 360 درجه که در بازار وجود دارد، موتو ماد جدید برای پخش زنده ویدیو از طریق پلت فرم‌ها و شبکه‌های پخش مختلف قابل استفاده است.

عرضه دوربین جدید موتو ماد 360 بستگی به تاریخ معرفی گوشی Moto Z2 Force دارد . این دستگاه قرار است از تاریخ دهم ماه آگوست در آمریکا و تا پایان تابستان، در چند کشور اروپایی، برزیل، مکزیک، آفریقا و خاور میانه عرضه خواهد شد. طبق گفته مسئولان شرکت سازنده، این وسیله با قیمت 299.99 دلار به فروش خواهد رسید و بسته به منطقه، این قیمت ممکن است تا حدی تغییر کند. 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا