تکنولوژی

احتمال معرفی گلکسی نوت 8 در اول شهریور

برنامه بعدی رونمایی از محصول شرکت سامسونگ قرار است سر موقع مقرر شده اجرا شود و تمام شواهد حاکی از این است که گوشی گلکسی نوت 8 نیز در همین مراسم معرفی خواهد شد.

تاریخ برگزاری این مراسم درست همانند سال‌های پیشین خواهد شد و تمام خبرهای منتشر شده پیرامون این مراسم حاکی از این است که نسخه جدیدی از نوت 8 و همچنین مدل جدیدی از قلم S-Pen stylus طی این مراسم معرفی خواهند شد.

این مراسم قرار است روز بیست و سوم ماه آگوست ( اول شهریور)  یک هفته قبل از آغاز نمایشگاه تکنولوژی IFA در برلین – در شهر نیویورک برگزار شود. شرکت سامسونگ در سال 2011 نیز اولین فبلت خود را در همین تاریخ معرفی کرد.

حدس زده می‌شد که شرکت سامسونگ احتمالا نام “نوت” را به طور کل از محصولات آینده خود حذف کند اما نام نوت 8 از قبل توسط این شرکت به عنوان یکی از محبوب‌ترین محصولات سامسونگ برگزیده شده است. همچنین پیش‌بینی می‌شود که این محصول با قیمت بسیار کمتری نسبت به دیگر مدل‌های این شرکت – با قیمت 900 دلار- عرضه می‌شود.

طبق شایعات منتشر شده، صفحه نمایش این گوشی 6.3 اینچ – با اختلاف بسیار کمی از گلکسی اس 8 6.2 اینچی و با شعار”کارهای بزرگ‌تری انجام بده” عرضه خواهد شد. نسبت بدنه به تصویر –aspect ratio- و مدل طراحی این محصول، ظاهرا تفاوت زیادی با نسخه قبلی نخواهد داشت که خبر خوبی است. اس 8 با استقبال خوبی روبرو شد و با وجود اینکه خود گوشی اندازه چندان بزرگی ندارد، اندازه صفحه نمایش بزرگ‌‌تری و به نسبت تصویر بزرگ‌تری ارائه می‌دهد.

یکی از شایعات مطرح شده پیرامون این گوشی، وجود پردازنده اسنپ دراگون 835 است که سامسونگ ظاهرا تصمیم داشت در اس 8 آن را تعبیه کند. باتری 3300 میلی آمپری نیز از دیگر قابلیت‌های احتمالی این گوشی است در حالیکه باتری دو محصول نوت 7 و اس 8 پلاس، مدل 3500 میلی آمپری بود. البته با در نظر گرفتن اتفاقی که سال گذشته برای باتری گوشی‌های سامسونگ رخ داد، این اقدام شرکت چندان نا معقول به نظر نمی‌رسد.

صفحه نمایش Infinity Display و دستیار هوشمند بیکسبای نیز از دیگر قابلیت‌های احتمالی این گوشی خواهد بود. سامسونگ به سری گلکسی علاقه زیادی دارد و نسخه‌های جدید این سری را حتی با وجود  0.1 اینچ تفاوت نیز عرضه خواهد کرد.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا