تکنولوژی

نصیحت جک دورسی به کارآفرینان: از پاور پوینت خارج شوید

جک دورسی در کنفرانسی از کارآفرینان خواسته زمان زیادی را صرف خیال پردازی و رویابافی نکنند و برای به واقعیت پیوستن هدف خود دست به کار شوند. دورسی که از موسسان دو شرکت توییتر و Square است، در کنفرانس Money20/20  که روز دوشنبه در کپنهاگ برگزار شد گفت:” دقیقا زمانی که پا به عرصه عمل می‌گذارید و تجربه کسب می‌کنید، جایی است که یادگیری آغاز می‌شود، از Keynote  و Powerpoint خارج شوید. ساختن را آغاز کنید و قابلیت‌های خود را به نمایش بگذارید.”

دورسی این سخنان را خطاب به شنونده‌های حاضر در سالن کنفرانس عنوان کرد که مدیران حوزه مالی و اقتصادی، پایه گذاران استارتاپ‌ها و کارآفرینان آینده را شامل می‌شدند. وی که مدیر عامل استارتاپ Square ( استارتاپی که پرداخت از طریق کارت اعتباری و با استفاده از گوشی هوشمند را برای کسب و کارهای خرده پا امکان پذیر می‌کند) و یکی ازچهره‌های سرشنای سیلیکن ولی محسوب می‌شود.

دورسی در ادامه سخنان خود گفت:”ما تا زمانی که چیزی برای عرضه نداشته باشیم با هیچ کس اعم از سرمایه گذار، مشتری یا حتی کارمندان صحبتی از کار خود نخواهیم کرد. هنگام شروع و عملی کردن یک ایده، مدام با خود فکر می‌کنید اگر… اگر…، درحالیکه به جای تلف کردن وقت فقط باید تمرکز خود را صرف نحوه انجام و عملی کردن پروژه معطوف کنید.”

وی در ادامه اضافه کرد:”هرچه زودتر مقدمات اجرایی شدن ایده خود را بچینید، سریع‌تر افراد مختلف را جذب خود و کار خود خواهید کرد و به جواب ها نیز سریع تر دسترسی خواهید داشت.”

استارتاپ Square در سال 2009 پایه ریزی شد و دورسی اعلام کرد که هدف این شرکت این است که “فروشنده به فروش و سود خود مطمئن باشد.” این شرکت اخیرا شعبه‌ای در بریتانیا افتتاح کرده است و دورسی اعلام کرده که فعلا در ابتدای کار است.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا