اسنپ

اسنپ باکس؛ پیک موتوری اسنپ {روش ثبت‌نام}

سرویس جدید اسنپ می‌تواند بسته‌های شما را با هزینه کمتر به مقصد برساند

اسنپ به تازگی درحال ارائه سرویس جدید است که نام آن را اسنپ باکس گذاشته است. این سرویس برای ارسال بسته با موتور توسط اسنپ طراحی شده است. همانطور که می‌دانید ارسال یک بسته با خودروهای اسنپ غیرقانونی است و رانندگان هم اجازه ندارند هیچ بسته‌ای را تحویل بگیرند. اما ظاهرا درخواست‌ها برای این کار زیاد بوده است و حالا اسنپ تصمیم گرفته تا سرویس پیک موتوری خود یعنی اسنپ باکس را راه‌اندازی کند. این سرویس البته فعلا مانند اسنپ بانوان غیرفعال است و اسنپ درحال جذب راننده پیک است تا بتواند تیم حمل‌ونقل خود را در این زمینه کامل کند.

"<yoastmark

اسنپ یک سرویس حمل‌ونقل مانند اوبر است که در ایران فعالیت می‌کند و درحال گسترش است. پیش از این اسنپ از سرویس اسنپ پلاس رونمایی کرد که فقط شامل خودروهای خارجی می‌شود که البته کمی کرایه بیشتر می‌گیرند اما سرویس بهتری ارائه می‌دهند. پس از آن هم اسنپ به سراغ اسنپ بانوان رفت که البته آن هم هنوز شروع به کار نکرده است و حالا فاز جدیدی توسط این شرکت راه اندازی شده و هم‌اکنون در حال جذب پیک‌های موتوری است تا بتواند بسته‌های افراد را احتمالا با هزینه کمتر و با اسنپ باکس به مقصد برساند.

{به‌روزرسانی شد}

مراحل عضویت به عنوان راننده اسنپ باکس:

تماس با 96612700 داخلی 3

مراجعه به آدرس زیر، از ساعت 9 صبح الی 21 شب:
تهران، اشرفی اصفهانی، بالاتر از مرزداران، کوچه بی‌نظیر پلاک 19، واحد همکف
مدارک لازم جهت ثبت‌ نام:
  • اصل شناسنامه و کارت ملی
  • مدارک موتور سیکلت شامل کارت موتور و بیمه
این سرویس زمان نوشتن این مطلب غیرفعال بود. اما با آپدیت جدید اپلیکیشن اسنپ هم‌اکنون فعال شده و شما می‌توانید بسته‌های خود را با پیک موتوری ارسال کنید.

"<yoastmark

برای مثال از نظر قیمت مسیری که در بالا مشاهده می‌کنید، با اسنپ خودرو 6 هزار تومان است. نکته اینکه همین مسیر با سرویس پیک موتوری اسنپ (اسنپ باکس) 4 هزار و 500 تومان خواهد بود.

نوشته های مشابه

‫204 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا