تکنولوژی

جانشین موتو زد معرفی می‌شود

شرکت لنووو که حالا زیرمجموعه شرکت موتورولا است، گوشی Moto Z2 Play خود را معرفی کرد و قرار است در ماه جاری آن را روانه بازار کند. این محصول قرار است در تاریخ 21 ژوئن طی یک مراسم رسمی در کشور برزیل معرفی شود. در دعوت نامه‌ای که برای مراسم معارفه این محصول فرستاده شده است، تصویر خانمی را می‌بینیم که کنار پنجره نسشته و یک گوشی با قاب فلزی در دست داد که ظاهرا دوربین بزرگی دارد و آرم شرکت موتورولا نیز در زیرآن به چشم می‌خورد. لوگوی شرکت موتورولا در سمت چپ تصویر وجود دارد و به شعار معروف این برند “Hellomoto” نیز در این دعوت نامه اشاره شده است. تاریخ برگزاری مراسم ( 21 ژئن 2017) نیز ذکر شده است.

این شرکت فعلا هیچ بیانیه رسمی پیرامون این محصول منتشر نکرده است اما اگر بخواهیم بر اساس شیوه اجرایی سال‌های قبل حدس بزنیم، این گوشی احتمالا Moto Z2 نام خواهد داشت. موتورولا، ماه ژوئن سال 2016 سه محصول جدید معرفی کرد – Moto Z، Z Play و Z Force که هرکدام در زمان‌های متلفی به بازار عرضه شدند. اما امسال به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد سه محصول جدید را در سه تاریخ مختلف معرفی کند و به ترتیب در ماه‌های آتی عرضه کند. طبق اخبار و شایعات منتشر شده، بعد از گوشی Moto Z2 Play احتمالا دستگاه Moto Z2 عرضه شود.

4 به روز رسانی جدید در نسل بعدی سری موتو زد

پردازنده پر سرعت‌تر و کم مصرف‌تر:

موتو زد 2، احتمالا با بدنه متالیکی و طراحی باریک‌تر عرضه خواهد شد. این گوشی  با صفحه نمایش 5.5 اینچی Quad HD(2560*1440p) با کیفیت سوپر AMOLED معرفی ‌شود که مشابه موتو زد سال 2016 است اما به روز رسانی‌هایی نیز انجام گرفته است: این محصول همراه با قدرتمندترین پردازنده گوالکوم، چیپست 8 هسته اسنپ دراگون 835 عرضه خواهد شد.

ظرفیت رم بیشتر:

طبق گزارش‌ها،موتورولا تصمیم گرفته است برای افزایش قابلیت‌های رقابتی این گوشی، 50 درصد ظرفیت رم بیشتر برای نسل بعدی گوشی خود در نظر بگیرد. طبق شایعات، موتو زد 2 احتمالا در مدل مختخلف عرضه می‌شود، اولی با 4 گیگابایت و دومی با 6 گیگابایت رم که هردوی آنها از حاقظه داخلی 64 گیگابایت نیز بهره می‌برند.

دوربین:

موتو زد(2016) همراه با دوربین 13 مگاپیکسلی عرضه شد که مجهز به اتوفوکوس لیزری و دو فلاش ال‌ای‌دی بود. اسنپر سلفی نیز 5 مگاپیکسل همراه با f/2.2 aperture بود.

اما نسل جدید این گوشی قرار است به صورت دو دوربینه( پشت دستگاه)عرضه شود که یکی به روی شی مورد نظر در تصویر تمرکز دارد و دیگری اطلاعات پشت زمینه را در تصویر ثبت می‌کند. Bokeh Effect  نیز از دیگر قابلیت‌های این دوربین است. دوربین سلفی نیز قرار است به روز رسانی شده و با 8 یا 13 مگاپیکسل عرضه شود.

باتری:

موتو زد به دلیل به دلیل باتری ضعیف 2.600 mAh خود بارها مورد انتقاد قرار گرفت اما این بار ظاهرا موتو زد 2 با باتری 3.000+mAh عرضه خواهد شد.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا