تکنولوژی

اجاق گاز و فر در لباس مایکروفر

آیا شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که از مایکروفر فقط برای گرم کردن غذا استفاده می‌کنید؟ شما هم فکر می‌کنید طعم غذا روی اجاق گاز چیز دیگریست؟ شما هم تا به حال توی مایکروفر هیچ خورشت ایرانی یا غذای سنتی نپخته‌اید؟ اگر جزو این افراد هستید با وجود نسل جدید «مایکروفرها» باید در طرز فکرتان به طور جدی بازنگری داشته باشید. با وجود مایکروفرهای هات بلاست که از طریق دمیدن هوای داغ درست مثل فِر عمل می‌کند، هر غذایی با بهترین کیفیت و طعم در کوتاه‌ترین زمان پخته می‌شود. به این ترتیب دیگر نیازی به استفاده از وسیله‌ای مثل زودپز با تمام مخاطراتش ندارید و حس خوش آشپزی سنتی با مدرن‌ترین مایکروفرهای دنیا را می‌توانید خیلی راحت تجربه کنید.

هات بلاست چه کار می‌کند؟

شاید قبل از اینکه بدانید با چه مایکروفری طرف هستید بد نباشد با هات بلاست آشنا شوید. هات بلاست (HotblastTM) گونه‌ای از پیش‌گرم‌کن هوا است که برای گرم کردن هوای ورودی به کوره‌های بلند استخراج فلزات به کار گرفته می‌شود. اما این سیستم که شباهت زیادی به فرهای آشپزخانه دارد، حالا وارد سیستم ساخت مایکروفرهای جدید شده! به زبان ساده‌تر هات بلاست هم می‌تواند کار مایکروفر را در آشپزخانه شما انجام دهد، هم وظیفه فِر را داشته باشد. هات بلاست یک دستگاه پخت کامل است که غذا در آن خشک نمی‌شود و ارزش مواد غذایی در آن حفظ میشود. بنابراین بدون اینکه نیاز به دستگاه فِر جداگانه یا اجاق گاز فردار داشته باشید، می‌توانید با استفاده از هات بلاست هر دو کار را انجام دهید. هات بلاست در حقیقت شما را از داشتن اجاق گاز، فِر و هر وسیله پخت و پز دیگری در آشپزخانه بی‌نیاز می‌کند و با ابعاد مایکروفرهای قدیمی، جادوی آشپزی سنتی را به شما هدیه می‌دهد.

طعم جهانی، طبخ ایرانی

پخت سریع و برنامه های از پیش تعیین شده تنها وجه تمایز اصلی هات بلاست با دیگر مایکروفرها نیست. در هات بلاست با دمیده شدن پر قدرت و مستقیم هوای داغ از طریق حفره‌های موجود در سقف مایکروفر به روی غذا علاوه بر کاهش زمان پخت، ماده غذایی کاملا مغز پخت و برشته میشود و به این ترتیب است که غذایی که در این مایکروفر آماده می‌شود چیزی مثل غذاهای خوش طعم و گریل شده رستورانی است.

منبع : روابط عمومی سامسونگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا