تکنولوژی

واعظی : حجم‌خوری بسته‌های اینترنتی صحت ندارد

محمود واعظی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر ریجستری تلفن های همراه از اول تیر ماه سال جاری گفت:اقدامات برای اجرای طرح ریجستری تلفن همراه در حال پیشرفت است و پیمانکار داخلی برای اجرای این طرح انتخاب شده البته پیمانکار فرصت بیشتری برای عملیاتی کردن اجرای ریجستری خواسته است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود:ریجستری تلفن همراه برای اینکه تمام مردم دچار مشکل شوند، کار پیچیده ای است، لذا مقرر شده بود که اواخر تیرماه ریجستری اجرایی شود، اما پیمانکار دو ماه فرصت خواسته تا این کار اجرایی شود، که تا پایان تابستان طرح ریجستری تلفن همراه عملیاتی می شود.

حجم خوری بسته های اینترنتی صحت ندارد

وی با بیان اینکه حجم خوری بسته های اینترنتی صحت ندارد، ادامه داد:مردم تا ماه های قبل متن یا عکس دانلود می کردند، اما در حال حاضر ویدئوهای مختلف دانلود می کنند، که حجم هر ویدئوی سه دقیقه ای هزار برابر یک عکس حجم می برد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد:سامانه ای توسط سازمان تنظیم مقررات رادیویی راه اندازی شده است، تا هر شخصی در هر زمانی بتواند با مراجعه به این سامانه از میزان مصرف اینترنت و نوع دانلود خود مطلع شود.

منبع : خبرگزاری خانه ملت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا