تکنولوژی

اپلیکیشن تغییر چهره مایکروسافت برای اندروید

شرکت مایکروسافت برنامه اندرویدی جدیدی منتشر کرده ست که Face Swap نام دارد. این برنامه همانطور که از نامش پیداست، صورت افراد در یک تصویر را با یکدیگر جابه جا می کند و به علاوه قابلیت‌هایی همچون اضافه کردن مدل موی جدید و بدن را نیز دارد. ایده برنامه قطعا چندان جدید نیست و تا کنون برنامه های جابه جایی چهره زیادی در بازار وارد شده است با این وجود بازهم سرگرم کننده است و می‌تواند مدتی شمارا مشغول نگه دارد.

این برنامه بدین شیوه عمل می کند که کاربر یک تصویر را انتخاب می کند تا صورت های افراد درون تصویر با یکدیگر جابه جا شوند. کاربر هم می تواند از گالری عکس های گوشی خود انتخاب کند و یا همان لحظه عکس بگیرد.

مایکروسافت ادعا می کند که این برنامه مجهز به قابلیت پیشرفته جابه‌جایی چهره است که نتیجه نهایی را بسیار طبیعی تر جلوه می دهد. از طریق این برنامه می توانید رنگ چهره ها و شرایط نور محیط مطابق دلخواه خود عوض کنید یا حتی جهت قرارگیری صورت ها را نیز تغییر دهید. همچنین این برنامه به صورت خودکار چهره های موجود در تصویر را شناسایی می کند. در فیلم زیر نمونه ای از عملکرد این برنامه را مشاهده کنید.

برنامه فیس سواپ همین حالا در دسترس کاربران تمام دستگاه های اندرویدی قرار دارد ولی فعلا فقط در بازار چند کشور محدود عرضه شده است مانند آمریکا، استرالیا و کانادا. مایکروسافت قصد دارد تا چند هفته آینده این برنامه را در دسترس کاربران کشور هند نیز قرار دهد. این برنامه که ظاهرا با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شده است به احتمال زیاد در بازار دیگر کشورهای دنیا نیز به زودی عرضه خواهد شد که البته زمان مشخصی فعلا از طرف این شرکت اعلام نشده است.

اپلیکیشن face swap را از اینجا برای اندروید دانلود کنید.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا