تکنولوژی

کنفرانس برنامه‌نویسان اپل WWDC 2017

بعد از برگزاری رویدادهای گوگل و مایکروسافت حالا نوبت به اپل رسیده تا تازه‌ترین محصولات خود را در فصل رونمایی‌ها به بازار ارایه کند. امشب اپل در کنفرانس سالانه برنامه‌نویسان خود WWDC 2017 تازه‌ترین محصولات و سرویس‌های خود را عرضه خواهد کرد. به طور سنتی اپل در رویداد برنامه‌نویسان خود عمدتا به بحث نرم‌افزارها و سیستم‌عامل‌ها تاکید می‌کند و از این رو احتمالا شاهد تصاویری از سیستم‌عامل جدید iOS یعنی iOS 11 خواهیم بود. انتظار می‌رود تیم کوک مدیرعامل اپل همچنین تازه‌ترین دستاوردهای اپل در سیستم عامل مک ، اپل تی وی و سیستم عامل ساعت اپل را هم معرفی کند. 

اپل احتمالا تغییراتی را در فروشگاه نرم‌افزاری خود خواهد داد و طبیعتا انتظار می‌رود مدل‌های مورد ارتباط خود با برنامه‌نویسان را هم به روزتر کند. این شرکت همین امروز اعلام کرد که برنامه‌نویسان این شرکت از ابتدای راه‌اندازی فروشگاه نرم‌افزارهای اپل تاکنون درآمدی بالغ بر 70 میلیارد دلار داشته‌‌اند

در زمینه سخت‌افزاری احتمالا امشب شاهد معرفی بلندگوی هوشمند سیری خواهیم بود. بلندگویی که قرار است با دو محصول جا افتاده بازار یعنی بلندگوی آمازون اکو و بلندگوی گوگل رقابت کند. 

در زمینه کامپیوترهای مک نیز احتمالا امشب شاهد مدل‌های جدیدی از کامپیوترهای مک‌بوک خواهیم بود و شاید هم مدل جدیدی از آی‌پد پرو هم عرضه شود. 

در مورد آیفون بر طبق روال انتظار نمی‌رود که اپل محصول پرسروصدای خود را در برنامه امشب رونمایی کند  اما از آنجاکه در این ماه اپل دهمین سالگرد معرفی آیفون را جشن می‌گیرد بعید نیست که شاهد اتفاق آیفونی هم باشیم. 

همچون سایر رویدادهای اپل و دیگرشرکت‌های بزرگ تکنولوژی برنامه امشب نیز در سایت آی تی ایران و شبکه‌های اجتماعی ما به طور زنده پوشش داده می‌شود. توییتر ما را می‌توانید از اینجا و کانال تلگرام ما را از اینجا دنبال کنید. در همین صفحه نیز رویداد اپل را به روزرسانی خواهیم کرد. 

آی‌پدپرو ۱۰.۵ اینچی اپل معرفی شد

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا