تکنولوژی

آموزش تبدیل یک فیلم در یوتیوب به فایل MP3

آیا برای دانلود فیلم‌های شبکه یوتیوب مشکل دارید؟ یا موسیقی یک ویدیو در این شبکه را بسیار پسندیده‌اید و می‌خواهید نمونه‌ای از آن را داشته باشید؟ این مقاله به درد شما می‌خورد.

در ادامه مراحل تبدیل یک فایل ویدیویی در شبکه یوتیوب به یک فایل MP3 را ببینید:

مرحله اول

برای تبدیل یک ویدیو MP در یوتیوب باید مبدل(Convertor) تحت وب منتخب خود را در صفحه‌ مرورگر باز کنید. ما اینجا از مبدل Greenmp3.com استفاده کرده‌ایم. مبدل یا کانورتورهای تحت وب گزینه بسیار خوبی برای این کار هستند زیرا دیگر نیازی به دانلود و نصب نرم افزار خاصی ندارید و در زمان صرفه جویی می‌کنید. همچنین استفاده از کانورتورهای تحت وب، ساده‌تر است و در کم‌ترین زمان ممکن عملیات تبدیل را انجام می‌دهد.

مرحله دوم

نوار Tab، مخصوص کپی و پیست کردن لینک مورد نظر خود را پیدا کنید. پنجره جدیدی از طریق آن باز کنید. حالا می‌توانید لینک ویدیوی یوتیوب خود را وارد کنید. همچنین همیشه می‌توانید لینک مورد نظر خود را کپی کرده در قسمت به خصوصی تحت عنوان “Insert YouTube Link” محفوظ نگه دارید. بعد از چسباندن یا Paste لینک خود، به روی دگمه “Convert to MP3” کلیک کنید.

مرحله سوم

بعد از کلیک به روی گزینه “کانورت” ، در طول فرآیند تبدیل چند دقیقه‌ای منتظر می‌مانید و بعد از اتمام کار، قسمتی تحت عنوان “دانلود” نمایان می‌شود که با کلیک به روی آن از طریق پلت فرم‌های مختلف مانند پی سی، لپ تاپ و گوشی هوشمند، قادر خواهید بود فایل MP3 خود را دانلود کنید.

مرحله چهارم

در این مرحله کار شما پایان یافته و حالا فایل MP3 ویدیوی یوتیوب شما آماده است. اگر پروژه تبدیل دیگری دارید می‌توانید به روی گزینه شروع دوباره کلیک کنید. مبدل Greenmp3.com یکی از بهترین کانورتور فیلم‌های یویتیوب به MP3 است استفاده از آن فواید زیادی دارد از جمله:

·       در وقت و انرژی شما صرفه جویی می‌شود

·       نیازی به پرداخت هزینه پهنای باند برای دریافت و دانلود فایل‌های مختلف ندارید

·       کاربرد راحتی دارد

·       نتایج به دست آمده همیشه رضایت بخش است

·       دانلود فایل mp3 از طریق دستگاه شما به صورت مستقیم انجام می‌شود

·       نیاز به دانلود و نصب برنامه خاصی قبل و در حین انجام عملیات تبدیل خود ندارید

قبل از انتخاب یک مبدل تحت وب، بهتر است از قبل نظرات کاربران دیگر را بخوانید و از تجربیات آنها استفاده کنید. همچنین به صفحه FAQ نیز سر بزنید تا با شرایط استفاده از مبدل آشنا شوید.

استفاده از مبدل تحت وب (Web Based Convertor) Greenmp3.com ، گزینه بسیار مناسبی است زیرا به صورت تضمینی، نتایج مثبتی ارائه می‌دهد و به راحتی و سادگی قادر خواهید بود عملیات تبدیل را انجام دهید. برای افرادی که زیاد موسیقی گوش می‌دهند، استفاده از چنین ابزاری می‌تواند بسیار کمک کننده باشد و برای چنین کاربری استفاده از یک مبدل تحت وب قابل اطمینان و سریع، کاربرد زیادی خواهد داشت.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا