تکنولوژی

جزئیات Far Cry 5

کمپانی یوبیسافت (Ubisoft) به تازگی اعلام کرد در بازی Far Cry 5، بازیکنان با فضایی غیرقابل پیش‌بینی، پر از هرج و مرج و سراسر خشونت مواجه خواهند شد. این تجربه برای کاربران پلی‌استیشن 4 پرو، پلی‌استیشن 4، خانواده ایکس باکس وان از جمله پروژه اسکورپیو و کاربران ویندوز رخ خواهد داد. در این بازی که برای اولین بار در ایالت مونتانای آمریکا رخ می‌دهد، کاربران آزادی کامل برای حرکت و حضور در تمامی نقاط این سرزمین کاملا بی سر و صدا اما شدیدا مخوف را خواهند داشت. کاربران برای جنگیدن و تلاش برای نجات جان خود از این مخمصه می‌توانند به صورت تک نفره یا دونفره بازی کنند. این بازی که توسط شرکت پوبیسافت مونترئال طراحی و تولید شده، 27 فوریه 2018 به بازار خواهد آمد.

بازیکنان که در نقش جانشین فرمانده و در منطقه خیالی Hope County ایالت مونتانا امریکا ایفای نقش می‌کنند، در ابتدای حضورشان متوجه پایه‌گذاری یک کودتای خاموش توسط افراد بومی عضو یک فرقه‌ی مذهبی خواهند شد که در ادامه موجب گسترش خشونت و کشت و کشتار در سراسر کشور خواهد شد. بازیکنان که با نیروهای قدرمند و متعددی در طول بازی مواجه می‌شوند، بایستی نقشه‌های با دقت طراحی شده این فرقه‌ را به هوشمندی خنثی کرده و با تشویق افراد منطقه به ایستادگی و مقاومت در مقابل این فرقه، آزادی را به Hope County برگردانند.

در این بازی که هیچ راهی برای ارتباط با دنیای بیرونی وجود ندارد و همه‌چیز تحت محاصره است، بازیکنان باید با پیوستن به دیگر افرد حاضر در منطقه Hope County یک نیروی مقاومتی تشکیل دهند. در مبارزه در مقابل این فرقه، بازیکنان با صحنات جنگی بی‌نظیری مواجه خواهند شد و در طول بازی افراد با تجربیات هیجان انگیز مختلفی روبرو خواهند شد. بازیکنان در طول سفرهای خود می‌توانند از هواپیماها برای مبارزه با نیروهای این فرقه در نبردهای هوایی استفاده کنند. همچنین هنگام تعقیب اعضای فرقه یا حین جمع‌آوری آذوقه از زمین‌های کشاورزی، جنگل‌ها، کوه‌ها و حتی رودخانه‌ها، بازیکنان می‌توانند از ماشین‌های غول پیکر آمریکایی، موتورهای چهارچرخ بزرگ و قایق‌ها نیز استفاده کنند. این خودروها برای فرار از مخمصه و یا در امان ماندن از حملات حیوانات وحشی نیز کاربرد زیادی خواهد داشت.

برای شکست این فرقه، بازیکنان بایستی از تمامی سلاح‌های موجود از جمله تفنگ‌های سبک و نارنجک و سلاح‌های سرد از جمله چوب بیسبال و حتی چکش نیز استفاده کنند. علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند آدم‌کش‌های حرفه‌ای مختلف را استخدام و حتی از حیوانات آموزش دیده از جمل خرس‌ها و گربه‌های وحشی برای انجام حملات خود استفاده کنند. نحوه بازی یا طرز مواجه با موقعیت‌های مختلف در این بازی کاملا به سلیقه بازیکنان وابسته خواهد بود و برای هر شخص ممکن است اتفاقات متفاوتی بیافتد.

ضمنا دارندگان پلی‌استیشن 4 پس از خرید این بازی، برچسب‌های مخصوص کنسول را رایگان برای این بازی دریافت خواهند کرد که البته برای دریافت آن، داشتن اکانت مجانی یوبیسافت الزامی خواهد بود. دارندگان ایکس باکس و رایانه شخصی نیز با ورود به باشگاه یوبیسافت می‌توانند این skin pack را دریافت کنند.

منبع : آی‌تی‌ایرن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا