تکنولوژی

بازار آنلاین گیت‌هاب راه‌اندازی شد

GitHub پلتفرم مدیریت سورس کدهای برنامه نویسی، کار را بیش از پیش آسان‌تر کرده و با ابزار جدیدی که در اختیار برنامه‌نویسان قرار داده، به آنها امکان بهبود و تسریع هرچه بیشتر روند کاریشان را می‌دهد. این شرکت در پست اخیر خود اعلام کرد که بازار آنلاین جدیدی را تاسیس کرده تا کاربران از طریق آن و بدون زحمت زیاد بتوانند برنامه‌های مورد نیازشان را مشاهده و خریداری کنند و در مراحل طراحی و برنامه‌نویسی خود به‌کار گیرند. برنامه‌نویسان می‌توانند از این ابزار و برنامه‌ها در تمامی زمینه‌ها حتی مدیریت پروژه‌ها نیز استفاده کنند. این پلتفرم تازه تاسیس شده به برنامه‌نویسان این امکان را می‌دهد که از ابزار موجود در پلتفورم بدون نیاز به ساخت اکانت‌های مختلف و استفاده از درگاه‌های پرداخت آنلاین نیز استفاده کنند.

با این لینک از بازار گیت‌هاب دیدن کنید 

این بازار آنلاین در حال حاضر به 5 دسته بندی مختلف تقسیم می‌شود. این دسته بندی‌ها شامل: ارزیابی کیفیت کد، بررسی کد، ادغام مداوم (Continuous Integration)، نظارت و مدیریت پروژه‌ها تقسیم می‌شود. علاوه بر این، این پلتفرم بسیاری از اپلیکیشن‌های محبوب از جمله Sentry، Waffle و Travis CI را نیز پشتیبانی خواهد کرد. گیت‌هاب این قول را داده که به‌زودی اپلیکیشن‌های بیشتری را به این پلتفرم اضافه کند و همچنین در آینده نزدیک این فرصت را به برنامه‌نویسان خواهد داد تا اپلیکیشن‌های خودشان را نیز در این پلتفرم آپلود کنند تا از این طریق پروژه‌هایشان را با استانداردهای روز در این زمینه منطبق کنند. در ضمن گیت‌هاب در بخش GitHub Apps، دسترسی و کنترل بیشتری در بخش منابع و اختیارات را به برنامه‌نویسان داده است.

نکته آخر اینکه گیت‌هاب رابط GraphQL را نیز برای تمامی اعضا قابل دسترس کرده است و از امروز تمامی کاربران می‌توانند از طریق این رابط برنامه نویسی و دسترسی هرچه بیشتر به دیتاها، ابزارهایشان را طراحی و خلق کنند.  

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا