تکنولوژی

هارددرایو‌های جدید سیگیت در ایران

روز گذشته طی مراسمی شاهد معرفی سه مدل حافظه قدرتمند از سیگیت Seagate بودیم که جزئیات این مراسم را برای شما خواهیم گفت. شرکت سازگار در این مراسم مدل‌های آیرون‌ولف، اسکای‌هاک و باراکودا را معرفی کرد. این مراسم با صحبت‌های آقای ابراهیم مدیر بخش خاورمیانه سیگیت شروع شد و محصولات جدید معرفی گردید. در ادامه هم از رسانه‌های برتر و فروشندگان نمونه تقدیر شد.

 

باراکودا

خط تولید هارد درایوهای باراکودای سیگیت با الهام از نسل گذشته خود مجدداً به راه افتاده است. باراکودا در سه مدل BarraCuda،  BarraCuda Pro و FireCuda مخصوص محاسبات، کارهای روزانه و بازی طراحی شده است. هارد درایوهای باراکودا ظرفیت های گوناگونی دارند. برای کسانی که به دنبال عملکرد بهتر و ذخیره سازی حرفه ای تر هستند مدل باراکودای پرو با سرعت و ظرفیتی بیش از گذشته عرضه شده است. مدل FireCuda با عملکردی ۵ برابر سریعتر از هارد درایوهای استاندارد مخصوص سیستم های گیمینگ طراحی شده که می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیاز علاقمندان به بازیهای رایانه ای باشد.

 

آیرون‌ولف

هارد درایوهای IronWolf در دو مدل IronWolf و IronWolf Pro طراحی و تولید شده که مخصوص ذخیره سازهای تحت شبکه NAS هستند و بهترین عملکرد شان را برای ذخیره سازی گروهی بیش از یک Bay ارائه می دهند. دیگر ویژگی این هارد ها قابلیت پشتیبانی از پروتکل Raid است که با اتصال هارد ها به یکدیگر موجب افزایش فضای ذخیره سازی و افزایش امنیت در حفظ اطلاعات می گردد. IronWolf مخصوص حرفه ای ها، علاقمندان به تکنولوژی و کسب و کارهایی است که از راهکارهای ذخیره سازی NAS بهره می‌برند و نیاز به ذخیره سازی در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته دارند.

 

اسکای‌هاک

با هارد درایو مخصوص دوربین مداربسته SkyHawk تصاویر را هوشمندانه تر ضبط کنید. ده سال پیش شرکت سیگیت در بازار هارد درایوهای مخصوص دوربین مداربسته پیشگام بود و امروزه  SkyHawk به عنوان یکی از قویترین هارد درایو مخصوص دوربین مداربسته، در بازار ادامه دهنده همان راه است. درایوهای SkyHawk بهترین عملکرد را در ذخیره سازی اطلاعات برای استفاده‌های طولانی مدت دارد و به گونه ای طراحی شده اند که بتوانند ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته بدون وقفه به ذخیره سازی تصاویر بپردازند. هر درایو SkyHawk می‌تواند تصاویر ۶۴ دوربین یا کانال ویدئویی را به طور همزمان ثبت کند و در ضبط فریم ها به اندازه هشیار است که با استفاده از این هارد هیچ فریمی از دست نخواهد رفت.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا