تکنولوژی

شرکت سازنده ردیاب خواب هوشمند ، از آن اپل شد

اپل، شرکت تجاری سازنده دستگاه هوشمند ردیاب خواب Beddit  را خریداری کرد. شرکت بدیت همچنین در زمینه طراحی برنامه‌های مخصوص Ios و اپل واچ نیز فعالیت دارد. سرنوشت محصولات تولید شده توسط این شرکت هنوز مشخص نیست اما احتمالا تا مدتی به فعالیت خود ادامه خواهند داد و تنها تفاوتی که از این به بعد وجود خواهد داشت این است  که قوانین شرکت اپل – نه قوانین بدیت – در مورد استفاده از این محصولات اعمال خواهد شد.

تکنولوژی ردیابی خواب،  یکی از آن حوزه‌هایی است که اپل واچ به نسبت تکنولوژِی ردیابی فعالیات‌های ورزشی، کمتر به آن وارد شده است. البته برنامه‌های متفرقه زیادی برای اپل واچ طراحی شده است که برخی قابلیت‌های این حوزه را در دسترس قرار می‌دهد اما تاکنون برنامه رسمی به خصوصی برای این محصول از طرف اپل معرفی نشده است. دستیابی به تکنولوژی بِدیت می‌تواند هم برای کاربران دستگاه‌های اپل بسیار مفید باشد و همچنین توسط دیگر شرکت‌ها توسعه یابد.

البته بعید به نظر می‌رسد که تکنولوژ‌ی مرتبط با بِدیت در ios 11، WatchOS 4 و یا در نسل سوم ساعت هوشمند اپل  دیده شود. با وجود اینکه برای دیدن اپل واچ به عنوان محصولی برای ردیابی خواب، باید مدتی منتظر بمانیم اما چیزی که مشخص است این است که اپل در مورد این حوزه بسیار جدی است.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا