تکنولوژی

تپسی و ارایه سرویس ویژه بانوان و خودروهای لوکس

تپسی در به روزرسانی جدید خودش که امروز عرضه شده دو سرویس جدید « تپسی پرو » و « تپسی پرایم » را اضافه کرده است. 

با این تغییرات حالا سرویس‌های تپسی شامل سه سرویس اقتصادی ( با قیمت معمول)، پرو ( برای خودروهای لوکس) و بانوان خواهد شد. 

در نوتیفیکیشنی که امروز تپسی روی اپلیکیشن خود اعلام کرد اشاره به پورشه به عنوان خودروی پرو برای جابه جایی مسافران شده بود. 

اسنپ نیز چند هفته‌ای است هم اکنون سرویس « اسنپ پلاس» را با عنوان برگزیده و خاص برای مسافران این سرویس معرفی کرده که فعال است همچنین اسنپ سرویس « اسنپ وان» را هم به طور غیر فعال روی اپلیکیشن خود دارد. این به روزرسانی‌ها برای دو رقیب اصلی بازار اپلیکیشنهای سفر  نشان دهنده این است هر دو رقیب مدل مشابهی را برای ارایه تاکسی‌های لوکس و تاکسی‌های ویژه بانوان دنبال می‌کنند. 

مرتبط‌: تپسی در اصفهان فعال شد

اما به جز این‌ها تپسی یکی دو تغییر دیگر هم در به روزرسانی جدید اپلیکیشن خود دارد. یکی از آنها امکان تماس با راننده بدون مشخص شدن شماره تماس است همچنین اضافه شدن دگمه اعلام اتفاقات غیر منتظره است. 

تپسی همچنین لوگوی اپلیکیشن خود را نیز در این به روزرسانی تغییر داده که رنگ مشکی به جای رنگ سورمه‌ای اتنخاب شده است. 

مرتبط :‌

کارپینو در رقابت با اسنپ و تپسی موفق می‌‌شود؟

منبع : آي تی ایران

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. توضیحات درمورد تپسی پرو در کدام برنامه یا اپلیکیشن قید شده؟و آیا برای خودروهای سواری لوکس جنبه کاربردی دارد؟یا خیر؟ چون استپ پلاس که عملا فعال نبوده و هنگام ثبت نام اظهار می دارند چون فعال نیست بجایش از پرداخت بیست درصد کمیسیون معاف هستند که پس از ثبت نام متوجه میشوی آن هم دروغی بیش نیست آیا تپسی برای خودروهای vip صحت دارد یا خیر؟خواهشا با صداقت جواب دهید با تشکر سید مهدی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا