تکنولوژی

اپل و بحران کمبود درخت در سانفرانسیسکو

شرکت اپل  به صورت ضرب العجل به دنبال اتمام پروژه محوطه فضای سبز کمپ جدید خود  است.

فضای سبز کمپ جدید اپل ملقب به کمپ سفینه فضایی قرار است مملو از درختان شود که این مسئله بسیاری از مسئولان شهر سن فرانسیسکو را با بحران کمبود درخت در بازار این شهر روبرو کرده است. شرکت اپل ظاهرا علاوه بر تسلط در بازار ابزار دیجیتالی، بازار گل و گیاه شهر سان فرانسیسکو را نیز به دست دارد.

طبق گزارش‌ها، ظاهرا مهندسان فضای سبز مرکز حمل و نقل جدید التاسیس سان فرانسیسکو، برای دسترسی به نهال درختان دچار مشکل شده‌اند. یکی از مسئولان این پروژه در گزارشی اعلام کرده که شرکت اپل به طور دائمی، تمام نهال‌های درختان را به محض آماده سازی می‌خرد و ما با کمبود درخت مواجه شده‌ایم.

اپل اخیرا برای آماده سازی فضای سبز کمپ جدید خود، هزاران قطعه درخت خریداری کرده است که بسیاری از آنها را نیز در مکانی انبار کرده است. طبق گفته تیم کوک، مدیر عامل شرکت اپل، کمپ جدید این شرکت قرار است سبز ترین ساختمان روی زمین باشد.

طرح اولیه ساخت کمپ سفینه فضایی که برای اولین بار توسط استیو جابز معرفی شد، مملو از درختان مختلف و فضای سبز فراوان بود و قرار است تا زمان اتمام کامل این پروژه، بیش از 9000 قطعه درخت در این کمپ کاشته شود. به گفته برخی از منابع خبری این کمپ تا اواخر ماه جاری افتتاح خواهد شد.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا