تکنولوژی

اولین پهپاد کانن

شرکت کانن-Canon بدون شک یکی از بزرگ‌ترین نام‌ها در صنعت عکاسی و فیلم‌برداری حرفه‌ای حساب می‌آید اما این شرکت ژاپنی به تازگی پا را از حوزه فعالیت همیشگی خود فراتر گذاشته و به دیگر فیلدهای دنیای تکنولوژی نیز وارد شده است. این شرکت به تازگی پهپاد PD6E2000-AW-CJ1 6 روتره را با قیمت فوق‌العاده گزاف معرفی کرده است. این پهپاد، دوربین پیشرفته Ultra High-end ME20F-SH که برای موقعیت‌های جستجو و نجات طراحی شده را همراه خود حمل می‌کند که قادر است تصاویری تا کیفیت حداکثر 1920*1080p ثبت کند.

سیستم عملکرد این پهپاد، تفاوت چندانی با دیگر تجهیزات پیشرفته موجود در بازار( مانند DJI’s Modular M500 system)  ندارد اما دوربین ME20F-SH این پهپاد، قابلیت خارق العاده  4 Million ISO ارائه می‌دهد که این دوربین برای فیلم‌برداری در تاریکی مطلق ایده‌آل می‌کند. این پهپاد با تغییرات آب و هوایی سازگار است و قادر است تا 10 کیلوگرم بار را حمل کند اما برجسته‌ترین قابلیت آن، مربوط به دوربینی است که با خود حمل کند. طبق گزارش Canon Rumors، این پهپاد با قیمت گزاف 20 هزار دلار به فروش می‌رسد و دوربین آن نیز به صورت جداگانه، 20 هزار دلار قیمت دارد.

با چنین قیمیت بالایی، تهیه این محصول برای خیلی از اشخاص و یا حتی ارگان‌های کمک رسانی خیریه، شاید مقرون به صرفه نباشد، به علاوه، در بازار پر رقابت کنونی، این رقم سنگین فاکتور جذابی به شمار نمی‌آید.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا