تکنولوژی

مدیرعامل کارپینو : اسنپ و تپسی ک‍پی هستند

مدیرعامل اپلیکیشن کارپینو که از سوی سازمان تاکسیرانی پروانه فعالیت گرفته گفت : فیلترهای ورودی سختی برای عضویت رانندگان در این سیستم در نظر گرفته ایم و بسیاری از رانندگان مسن تاکسی به دلیل اینکه نمیتوانند از گوشی هوشمند استفاده کنند از لیست ما خط می‌خورند.

احسان جهانی مدیرعامل کارپینو که در یک جلسه مطبوعاتی گفت : واجدین شرایط باید تستهای روان شناسی اختصاصی کارپینو عبور کنند تا سلامت روانی آنها تایید شود از طرف دیگر خودروی آنها باید توسط کارشناسان ما مورد ارزیابی کامل قرار گیرد. 

مدیرعامل کارپینو با انتقاد از اسنپ و تپ سی گفت : این دو سرویس نوآوری خاصی ندارند و کپی برداری از نمونه های خارجی هستند ما ولی نوآوری‌هایی داریم که ما را با نمونه های خارجی قابل مقایسه می کند. 

مرتبط : جلوی دیکتاتور شدن اسنپ را بگیریم

کارپینو قصد دارد برخلاف اسنپ و تپسی کار خود را با رانندگان تاکسی و بعد آژانس‌ها شروع کند جایی که به گفته سازمان تاکسیرانی به دلیل حضور این دو شرکت آسیب زیادی به آنها وارد شده است.  اخیرا چندین مسئول دولتی از تاکسیرانی خواسته بودند به جای اعتراض به اسنپ و تپسی به دنبال راه اندازی سرویس اختصاصی و اپلیکیشن خودشان باشند. 

دو روز قبل تاکسیرانی خبر از راه اندازی اپلیکیشن تاکسی یاب رسمی این سازمان کرد اما نامی از آن نبرد. 

تجربه کارپینو

در سایت این سرویس در مورد  کارپینو آمده که تیمی توانمند و متخصص در حوزه‌های حمل و نقل شهری پشت این سرویس هستند هرچند نه در جلسه مطبوعاتی و در نه در صفحه درباره ما این شرکت در زمینه تخصص و تجربه این شرکت چیزی گفته نشده است. با این وجود به هر حال حضور کارپینو در این فضا نشانه‌ای از تنگ‌تر شدن رقابت در این بازار است.

کارپینو فعلا فقط روی گوشی‌های اندرویدی قابل نصب است و هرچند مشخص است که نسبت به دو رقیب قدیمی‌تر خود امکانات اپلیکیشن آن چندان زیاد نیست اما کم و بیش مدل مشابهی را در پیش گرفته است. 

 

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

‫47 دیدگاه ها

  1. اسنپ و تپسی برای سپاهه و خیلی راحت تمام اطلاعات هر شخص در اختیارشونه.فکر کردی اینا کاریو میکنن که به نفع مردم باشه؟؟؟؟؟اون یکی هم که اسمش ماکسیم هست مال روسیه استعمار جدید و قدیم ایرانه که دستشون با اینا تو یک کاسه هست.الکی بهم فحش ندین.اینو بدونین تاکسی امنتره البته اگه برنامه جدید oride زودتر به بازار بیاد میشه امنیت اطلاعاتی شخصی حفظ بشه.

  2. اسنپ و تپسی برای سپاهه و خیلی راحت تمام اطلاعات هر شخص در اختیارشونه.فکر کردی اینا کاریو میکنن که به نفع مردم باشه؟؟؟؟؟اون یکی هم مال روسیه استعمار جدید و قدیم ایرانه که دستشون با اینا تو یک کاسه هست.الکی بهم فحش ندین.اینو بدونین تاکسی امنتره البته اگه برنامه جدید oride زودتر به بازار بیاد میشه امنیت اطلاعاتی شخصی حفظ بشه.

  3. با سلام
    از محسنات اسنپ و تپسی. قیمت مناسب و سریع در دسترس قرار گرفتن آنهاست بهتر بود شما بیشتر سعی در رقابت در این زمینه می کردید.علت استقبال مردم بی رویه بالا رفتن قیمت آژانس و تاکسی بود که هر روز به دلایل خاص خودشان قیمت را می افزودند .مدل و نوع خودرو به این اندازه اهمیت ندارد نمی‌خواهیم که بخریم.

  4. با سلام
    از محسنات اسنو و تپسی. قیمت مناسب و سریع در دسترس قرار گرفتن آنهاست بهتر بود شما بیشتر سعی در رقابت در این زمینه می کردید.علت استقبال مردم بی رویه بالا رفتن قیمت آژانس و تاکسی بود که هر روز به دلایل خاص خودشان قیمت را می افزودند .مدل و نوع خودرو به این اندازه اهمیت ندارد نمی‌خواهیم که بخریم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا