تکنولوژی

چرا باید نینتندو سوئیچ بخریم؟

 کنسول بازی هیبریدی جدید شرکت نینتندو حالا به صورت رسمی عرضه شده و در دسترس است. این کنسول بازی از شروع عرضه‌اش در بازار حسابی مورد توجه خریداران و کارشناسان بازار قرار گرفته، تا جایی که حالا عنوان سریع‌ترین رشد فروش را در میان کنسول‌های بازی این شرکت به خود اختصاص داده است. درست مانند محصولاتی که سال‌های اخیر در بازار موفق شده‌اند، این کنسول هم به خاطر آنکه به طور خاص و حرفه‌ای برای کاربران و صنعتی خاص طراحی شده مورد توجه قرار گرفته است. نینتندو سوئیچ 299 دلاری روی کاغذ چندان رقابتی نیست و اما استقبال گیمرها از آن نشان می‌دهد توانسته به خوبی با سلیقه بازار همراه شود.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که این کنسول از نظر قدرت در مقایسه با کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4، در جایگاه پایین‌تری است. نینتندو سوئیچ همچنین در مقایسه با رقبای بزرگش آرشیو بازی کوچک‌تری هم دارد. با این حال اما کنسول بازی جدید شرکت نینتندو تازه در آغاز راه قرار دارد. کاربران این کنسول نورسیده معتقدند که کار با آن بسیار جذاب و لذت‌بخش است و خیلی زود به جزئی از زندگی روزمره کاربرانش تبدیل می‌شود. با این اوصاف کارشناسان و نویسندگان مجله آنلاین بیزینس اینسایدر حالا به بررسی دلایل متقاعد کننده برای خرید این کنسول بازی جدید پرداخته‌اند.

مرتبط: بررسی کامل کنسول نینتندو سوئیچ

سرعت بالا و حالت استراحت

نینتندو سوئیچ عملکرد بسیار سریعی دارد و این بسیار مهم‌تر از چیزی است که به نظر می‌رسد. این کنسول بازی مجهز به «حالت استراحت» است که دسترسی به آن را بسیار سریع می‌کند. از دلایلی که اغلب افراد ترجیح می‌دهند بازی‌ها را روی گوشی‌های موبایل‌شان انجام بدهند، راحتی بیشتر است. گوشی موبایل همیشه در جیب کاربران است و در نتیجه آنها می‌توانند هر لحظه‌ای که بخواهند به بازی مورد علاقه‌شان دسترسی داشته باشند. نینتندو سوئیچ حالا این مفهوم را با ایجاد حالت استراحت برای کاربرانش به همراه آورده است. حالت استراحت این امکان را به نینتندو سوئیچ می‌دهد تا درست مانند این امکان در یک لپ‌تاپ یا تبلت عمل کند.  در این حالت انرژی مصرفی دستگاه کاهش پیدا کرده و کنسول برای استفاده بعدی کاملا آماده و در دسترس است. درست مانند زمانی که یک لپ‌تاپ را دوباره باز می‌کنیم. در این حال دیگر نیازی به شروع دوباره بازی نیست و کاربر درست به همان قسمتی از بازی باز می‌گردد که بود. از این جهت نینتندو سوئیچ کاملا مدرن بوده و در مقایسه با رقبایی مانند کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 بسیار سریع‌تر است.

مرتبط: نینتندو رکورد پیش‌فروش را شکست

حتی اگر مجبور به خاموش شدن این کنسول شوید، می‌توانید آن را با سرعت زیادی دوباره روشن کنید. بررسی‌های بیزینس اینسایدر نشان می‌دهد که خاموش کردن نینتندو سوئیچ، روشن کردن دوباره آن و دسترسی به منوی اصلی تقریبا حدود 10 ثانیه زمان می‌برد؛ ویژگی که اصلا قابل مقایسه با محصولات رقیب نیست. این کنسول بازی جدید حتی هنگام دانلود و نصب بازی‌ها هم بسیار سریع عمل می‌کند. کاربران این کنسول می‌توانند چند بازی را به‌صورت همزمان دانلود کنند و اگر نیاز به به‌روزرسانی یک بازی باشد، این کنسول می‌تواند این کار را همزمان با اجرای بازی دیگری هم انجام بدهد. این امکانات برای یک کنسول بازی پیشرفته در سال 2017 بسیار کافی و مناسب است.

 

کوچک و قابل‌حمل

ترفند نینتندو سوئیچ بسیار ساده است؛ شما می‌توانید با آن در خانه و پای تلویزیون بازی کنید یا در هر جای دیگری که بخواهید. وقتی در خانه هستید می‌توانید بخش تبلت مانند این کنسول را به داکت ویژه سوئیچ متصل کنید. با این کار بازی روی تلویزیون آغاز می‌شود. وقتی می‌خواهید به بیرون از خانه بروید می‌توانید به راحتی کنسول را در حالت استراحت قرار داده و با سرهم کردن دوباره قطعات آن، ادامه بازی‌تان را هم انجام بدهید. این ویژگی برای تمام گیمرها بسیار جذاب و هیجان‌انگیز خواهد بود.

 

عکاسی راحت در هنگام انجام بازی

گرفتن اسکرین‌شات‌های مختلف در هنگام بازی حالا در نینتندو سوئیچ بسیار راحت‌تر است. این کنسول یک کلید ویژه برای این کار تعبیه کرده است، بنابراین در هر محیط و بازی که باشید می‌توانید به راحتی و با فشردن این کلید از صحنه مورد نظرتان عکس بگیرید. عکس‌ها به راحتی روی کارت حافظه دستگاه ذخیره شده و می‌توانید بعدا آن را بیرون آورده و تخلیه کنید.  جالب است بدانید که این کنسول یک نرم‌افزار ویرایش تصویر هم دارد که به کاربران اجازه ویرایش و تغییر اسکرین‌شات‌های گرفته شده را می‌دهد.

 

ارزان قیمت

کنسول بازی نینتندو سوئیچ با قیمتی منطقی و ارزان 299 دلار عرضه شده است؛ درست هم قیمت با یک کنسول بازی ایکس‌باکس وان یا پلی‌استیشن 4 قدیمی. این موضوع قطعا از دید گیمرهای پیگیر و علاقه‌مند دور نخواهد ماند و در انتخاب و خرید این کنسول تاثیر چشمگیری خواهد گذاشت.

منبع : دنیای اقتصاد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا