تکنولوژی

خرید جدید پینترست

پینترست اعلام کرد که سرویس سوال و جواب Jelly – که توسط موسس توییتر Biz Stone تولید شده است- را خریداری کرده است. جزئیات این نقل و انتقال هنوز منتشر نشده است اما استون قرار است به عنوان “مشاور مخصوص” مدیر تولید ، اوان شارپ، در پینترست مشغول شود و همچنین مدیر بخش تکنولوژی شرکت جلی، Ben Finkel، نیز به جمع گروه تولیدی پینترست می‌پیوندد.

به علاوه، شرکت جلی از این به بعد می‌تواند از تکنولوژی تشخیص تصویر و سیستم تولید محصول از طریق یادگیری ماشینی تیم پینترست نیز بهره ببرد و همینطور پینترست نیز قادر خواهد بود با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی، پین‌ها و تبلیغات بیشتر و با کیفیت‌تری ارائه کند.

فعلا خبری در مورد ادامه عمر برنامه جلی منتشر نشده است و هنوز مشخص نیست که آیا این برنامه قرار است به صورت مستقل یا به صورت تلفیقی وبا همکاری پینترست به کار خود ادامه دهد.

یکی از سخنگویان شرکت پینترست درباره این خرید اعلام کرد:

” تیم جلی، اهداف مشابهی با موتور جستجوی پینترست دارد و همچنین اضافه شدن بیز استون- یکی از خلاق‌ترین و مبتکر‌ترین افرادی که تا کنون دیده‌ام- به تیم شرکت پینترست ، به ما در دستیابی به اهدافمان و ارتقای کیفیت این شبکه محبوب کمک می‌کند.”

برنامه جلی- که فعلا فقط در سیستم عامل آی او اس ارائه شده است- به عنوان پلت فرمی برای سوال و جواب و یک موتور جستجو توسط بیز استون در سال 2014 تاسیس شد و به دلیل ارائه خدمات تصویری برای دستیابی کاربران به جواب بهتر، خود را از دیگر پلت فرم‌های مشابه همچون Quora  و ChaCha متفاوت می‌داند.

 

منبع : آی تی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا