تکنولوژی

جلیقه واقعیت مجازی +ویدئو

امروزه بسیاری از مردم با استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی از حضور در این فضای جذاب و سه بعدی لذت می برند، اما با پوشیدن یک جلیقه می توان این تجربه را تکمیل کرد.

به گزارش مهر، جلیقه یاد شده که تقریبا کل بدن  را در برمی گیرد تجربه برخورد با اشیا و افراد در فضای مجازی را از طریق لرزاندن خود کامل می کند و با استفاده از آن می توان اثر رویدادهایی مانند انفجار، برخورد گلوله، جنگ با شمشیر و … را که در بازی های رایانه ای متداول است، حس کرد.

جلیقه یاد شده که Hardlight VR Suit نام دارد دارای ۱۶ منطقه با قابلیت بازخورد لمسی است که در زمان اجرای بازی های مختلف  واکنش های متناسب بروز می دهد.

این جلیقه با هدست هایی مانند Vive  و  Oculus Rift سازگاری دارد و می توان از طریق پورت یواس بی آن را به رایانه های شخصی متصل کرد و لذا حرکت کاملا آزادانه با استفاده از آن ممکن نیست. در حال حاضر تنها ۱۵۵ بازی با این جلیقه سازگار شده و شرکت سازنده که NullSpace نام دارد، تلاش دارد بر تعداد این بازی ها بیفزاید.

قیمت این جلیقه ۴۹۹ دلار است و در صورتی که کاربران بخواهند هر یک از بازی های سازگار با جلیقه یادشده را خریداری کنند باید ۲۰ دلار اضافی هم بپردازند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا