تکنولوژی

مادرشو؛ راهنمای مادران ایرانی

«مادرشو» محصولی از شرکت راهکارهای سلامتی پدیدار است که با ارائه‌ی آگاهی، ابزارها و حمایت، برای روزهای بارداری در کنار زنان خواهد بود. «مادرشو» برای هر مادری متفاوت است و هر خانم متناسب با وضعیت بارداری و سلامت فردی، اطلاعات مخصوص به خود را دریافت می‌کند.

«مادرشو»‌ این امکان را ایجاد کرده است که با ورود اطلاعات خانمی در سن باروری یا یک خانم باردار و با توجه به اطلاعاتی که مخاطب از خود وارد می‌کند، مقاله‌ها، نکات، ابزارها و دیگر محتواها برای مخاطب شخصی‌سازی شود و هم روی وب‌سایت و هم در اپلیکیشن موبایل در دسترس او قرار گیرد. همچنین درصورتی‌که مخاطب نتواند به تناوب وضعیت خود را پیگیری کند، به صورت هفتگی ایمیلی برای او ارسال می‌شود که حاوی نکات مربوط به سلامت مخاطب در آن هفته‌ی خاص است. این بدان معناست که اطلاعات متناسب‌سازی‌شده در هر لحظه، در وب‌سایت، اپلیکیشن موبایل و ایمیل فرد وجود دارد.

به عنوان مثال، زمانی که یک خانم در هفته‌ی 18 بارداری، اطلاعات خود را در «مادرشو»‌ وارد می‌کند، علاوه ‌بر توضیحی در مورد این هفته از بارداری، نکات مختص این هفته نیز برای او نمایان می‌شود. همچنین با استفاده از ابزارهای تعیین وزن، با استفاده از شاخص توده‌ی بدنی فرد در قالب یک نمودار، میزان وزن‌گیری او تا پایان بارداری برایش مشخص می‌شود. همچنین اطلاعاتی در مورد معاینات پزشکی، سونوگرافی و آزمایش‌ها در این سن از بارداری برای مادر باردار اختصاصی می‌شود. اضافه بر این،‌ «مادرشو» تمامی علائم خطر، نکات خودمراقبتی و احتیاط‌های مختص این هفته را در پرونده‌ی الکترونیک مخاطب ارائه می‌کند.

اهداف «مادرشو»

بارداری از‌ مسائلی است که توجه زنان را به حفظ سلامت آنها جلب می‌کند و افراد را به تلاش برای سالم بودن و تندرستی وامی‌دارد. همچنین زنان، در رابطه با بارداری سوال‌ها و مشکلات حل‌نشده‌ی بسیاری دارند که بسیاری از آنها نتیجه‌ی شنیدن تجربیات دیگران یا برخواسته از فرهنگ و اعتقادات آنهاست. این موضوع زمانی نگران‌کننده می‌شود که زنان بدون اطلاع از خطرات احتمالی برای سلامت بارداری، فقط برای داشتن فرزندی فربه و قوی، زیبا یا باهوش دست به اعمالی می‌زنند که علاوه بر سلامت خود، سلامت جنین را نیز تهدید می‌کند. آمارها نشان داده است زنانی که به اینترنت دسترسی دارند، بسیاری از این سوال‌ها و مشکلات را در گوگل جست‌وجو می‌کنند یا در گروه‌هایی با دیگر زنان در میان می‌گذارند. «مادرشو» با این هدف که منبعی علمی برای زنان در سن باروری و زنان باردار باشد، فعالیت خود را آغاز کرد و به عنوان یک حمایت‌کننده، امیدوار است که نه تنها در کنار زنان، بلکه در کنار یک خانواده‌ی ایرانی بتواند در تامین سلامت جامعه نقش مهمی را ایفا کند.

منبع : آی‌تی‌ایران

‫3 دیدگاه ها

  1. بازتاب: yehyeh
  2. بازتاب: Peruvian Cocaine

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا