تکنولوژی

آیفون 5 اس خود را به آیفون 7 تبدیل کنید!

 شاید تصور کنید عکسی که در بالا نشان داده شده است، گوشی آیفون 7 است، اما اشتباه می‌کنید. رنگ مشکی مات آن درست به رنگ آیفون 7 شباهت دارد و همچنین حاشیه‌های گوشی مثل آیفون، خمیده است و بسیاری از دیگر ظرافت‌های ظاهر آیفون 7 نیز در این گوشی مشاهده می‌شود اما این یک آیفون 5 اس است که در قابی شبیه به آیفون 7 عرضه شده است. 

یک شرکت چینی سازنده قطعات گوشی‌های هوشمند به تازگی توانسته است پکیج‌هایی را ارائه کند که از طریق آن می‌توان ظاهر گوشی آیفون 5 اس قدیمی را شبیه به گوشی “آیفون 7 مینی” تبدیل کرد. این کیت طرز کار پیچیده‌ای ندارد و افراد معمولی با کمی همت و صبوری و همچنین پرداخت مبلغ 50 دلار برای پکیج و ابزارها مرتبط می‌توانند این کار را به راحتی در خانه و طی چند ساعت انجام دهند.

یکی از کاربران Reddit این پکیج را داخل سایت AliExpress پیدا کرد و تصمیم گرفت آن را بخرد و امتحان کند. این محصول توسط فروشندگان متعددی در این وب سایت عرضه شده و به کاربران این امکان را می‌دهد که گوشی‌های قدیمی آیفون 5 اس خود را  شبیه طراحی مدرن آیفون‌های جدید مثل آیفون 7 کنند که طبق گفته خریداران نتیجه‌ای فوق العاده داشته است.

آیفون 5 اس در زمان خود،  طراحی منحصر به فردی داشت، اما به هر حال گذشت زمان تاثیر خود را روی آن گذاشته است. در سال های اخیر طراحی گرد آیفون 6 و 6 اس و 7 محبوبیت بیشتری پیدا کرد تا آنجا که خود شرکت اپل سبک ساخت آیفون را مطابق آن تغییر داد. 

کاربر Reddit بعد از سفارش این محصول و دریافت آن توانست در طی 3 ساعت و با استفاده از راهنمای iFixit و تمام ابزار‌های ذکر شده در این راهنما، ظاهر گوشی خود را به روز و شبیه به آیفون 7 و آیفون 7 پلاس کند. وی عنوان کرد که تنها مشکل این تغییر این است که بعد از تکمیل پروژه، دریافت سیگنال‌های اپراتور گوشی ، 15 تا 20 درصد کاهش پیدا کرده است اما در کل نتیجه برای وی کاملا رضایت بخش بوده است.

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا