تکنولوژی

امکانات خبرنگاران در CES 2017 + ویدئو

بزرگترین نمایشگاه کامپیوتر دنیا در شهر لاس‌وگاس آمریکا درحال برگزاری است. همانطور که انتظار می‌رود تعداد زیادی خبرنگار در این مراسم حضور دارند و اخبار آن را لحظه به لحظه در رسانه خود منتشر می‌کنند. خبرنگاران آی‌تی‌ایران هم در این مراسم هستند تا اخبار آن را برای شما منتشر کنند. در ادامه می‌خواهیم به امکاناتی که در اختیار خبرنگاران قرار گرفته است سری بزنیم.

در هتل mandalay bay که یکی از مهمترین سالن‌های CES قرار دارد برای خبرنگاران اتاقی در نظر گرفته شده که امکانات قابل توجهی دارد. در این سالن میز پذیرایی برای خبرنگاران آماده است که می‌توانند زمان نوشتن مطالب یک فنجان قهوه هم بنوشند.

این سالن دارای پوشش بسیار خوب وای‌فای است که همه خبرنگاران از اینترنت آن استفاده می‌کنند. علاوه بر آن روی میزها کامپیوتر، تلفن، فکس، اسکنر، پرینتر و تقریبا همه امکانات مورد نیاز قرار داده شده است.

روی دیوار این اتاق هم همه برنامه‌ها نوشته شده است. می‌توانید جدول همه سخنرانی‌ها، مراسم رونمایی و هر برنامه دیگری را که قرار است اجرا شود ببینید و به آنجا بروید. همچنین بروشورهایی تحت عنوان مدیا گاید وجود دارد که نقشه کامل نمایشگاه و راهنمایی‌های مورد نیاز خبرنگاران را در آن کامل توضیح داده‌اند. برای آشنایی بیشتر با این فضا می‌توانید ویدئوی آی‌تی‌ایران را از اتاق خبرنگاران ببینید.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا