تکنولوژی

پردانو؛ درگاه پرداخت اینترنتی مطمئن

در کسب و کار های اینترنتی دریافت و پرداخت پول از جمله مهمترین فرایندهای مالی بین خریدار و فروشنده است. همه ما ترجیح می‌دهیم که این فرایند در یک بستر امن، راحت و قابل پیگیری انجام شود. از آنجا که بانک ها معمولا به سختی به شخص حقیقی خدمات درگاه مستقیم ارائه میدهند و مشتری ملزم به رعایت تمام مراحل اداری آنها است، در قراردادهای مستقیم بانکی انتقال وجه فقط در شبکه بانک مربوطه پرداخت شده و بانک مبلغ پرداختی مشتری را به حساب فروشنده در همان بانک منتقل می‌کند. بنابراین استفاده از درگاه پرداخت واسط می‌تواند بهترین گزینه برای متقاضیان درگاه باشد.

درگاه پردانو، یک درگاه واسط آنلاین برای تمامی کسب‌وکارهای اینترنتی از جمله وب‌سایت‌ها، فروشگاه‌های آنلاین، اپلیکیشن‌های موبایل و حتی کاربران بدون سایت است. ما در درگاه پرداخت آنلاین پردانو به دنبال ایجاد بهترین شرایط جهت رفاه حال کاربران خود می‌باشیم. کافی است که در سایت پردانو ثبت نام کنید و پس از تأیید هویت شما از جانب پشتیبانی، بدون نیاز به پرداخت هزینه و اخذ مجوز خاصی، وب‌سایت مورد نظر خود را ثبت کرده و با خیالی راحت به کسب‌وکار خود بپردازید.

سامانه ی پرداخت پردانو یک فروشگاه آنلاین رایگان بدون نیاز به هیچ‌گونه پیکربندی یا تنظیمات فنی و متصل به درگاه پرداخت برای کسانی که وب‌سایت و فروشگاه اینترنتی ندارند طراحی کرده است.

اولین مژده ما به شما این خواهد بود که مدیریت و طراحان پردانو برای تمام کسانی که به مشاغل آزاد اشتغال داشته و به فروش محصولات خود می‌پردازند و همچنین به افرادی که از طریق وب‌سایت خود به صورت آزاد فعالیتهای برنامه نویسی انجام می‌دهند، درگاه پرداخت شخصی را طراحی کرده است. به عبارتی تمامی کاربران فعال در اینترنت که به تراکنش های مالی نیاز دارند، بدون نیاز به داشتن وب سایت و یا دانش خاصی، یک درگاه پرداخت شخصی خواهند داشت. لازم به ذکر است که درگاه پرداخت آنلاین پردانو اولین درگاه واسط در ایران است که اقدام به طراحی و ارائه این طرح جهت رفاه حال کاربران خود کرده است.

دومین مژده و پیشنهاد ما برای کسانی خواهد بود که از شبکه های اجتماعی و ارتباطی نظیر اینستاگرام و تلگرام برای بازاریابی و فروش محصولات خود استفاده می‌کنند. در درگاه پرداخت آسان برای هر یک از محصولات پذیرندگان یک لینک تعبیه خواهد شد تا مشتریان شما به طور مستقیم به صفحه پرداخت پردانو متصل شده و با کمک این درگاه علاوه بر ساده سازی فرایند خرید، فضای مطمئنی برای مشتری ایجاد شده و شما می‌توانید در جریان آمار تمامی تراکنش های خود باشید.

سومین گزینه پیشنهادی ما برای طراحان اپلیکیشن‌ها و برنامه‌نویسان است. با استفاده از درگاه درون برنامه‌ای پردانو وابستگی شما به یک فروشگاه اپلیکیشن خاص و پرداخت کارمزدهای سرسام آور بابت ارائه خدمات از بین رفته، به گونه‌ای که امکانی فراهم شده تا اپلیکیشن شما به صورت مستقیم به درگاه پردانو متصل شده و بدون نیاز یا وابستگی به موارد ذکر شده فرایند پرداخت درون برنامه ای برای شما به سهولت انجام گیرد.

در بخش آزمایشگاه پردانو هم مجموعه‌ای از افزونه‌ها و ابزارها را برای سیستم‌های مدیریت محتوا و فروشگاه‌های اینترنتی مثل وردپرس، جوملا، پرستاشاپ، دروپال و… به صورت رایگان فراهم کرده‌ایم. در صورت عدم وجود افزونه مورد نظرتان در این بخش جای نگرانی وجود ندارد! تنها کافی است به ما اطلاع دهید تا برنامه نویسان پردانو در حداقل زمان ممکن به پیاده‌سازی افزونه مورد نظر شما بپردازند.

از دیگر امکانات ما برای شما کاربران عزیز تسویه حساب خودکار و متعدد در طول روز، نرخ کارمزد بسیار پائین و طرف قرارداد با شرکت‌های مختلف psp است. در نهایت ما در شرکت تجارت الکترونیک میهن ویژن(درگاه پردانو)، همواره آماده پاسخگویی به شما پذیرندگان عزیز از طریق تیکت، تلفن و پست الکترونیک هستیم.

شماره تماس پردانو : 02147626541

آدرس سایت: www.pardano.com

با امید به اینکه بتوانیم بخشی از مشغله های کسب‌و‌کارهای اینترنتی شما را رفع نماییم.

منبع : روابط عمومی پردانو

یک دیدگاه

  1. برای سایت فروشگاهی خودم میخوام درگاه تهیه کنم، میشه راهنمایی کنید بهترین درگاه واسط کدوم شرکت هستش؟ زرین پال، پردانو، رایان پی و… یه شرکتی باشه پشتیبان خوبی ارائه بده، چون خیلی برنامه نویسی بلد نیستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا