تکنولوژی

چگونه گلکسی اس 7 را از نسخه تقلبی تشخیص دهیم

گوشی‌های هوشمند در دنیا بازار داغی دارند و اگر کسی با این حوزه آشنا نباشد، ممکن است نتواند نسخه‌های تقلبی را از نسخه‌های اصل تشخیص دهد. در این مطلب به چند مورد از تفاوت‌های مدل تقلبی و اصل گوشی سامسونگ گلکسی اس 7 می‌پردازیم به امید اینکه شاید جایی به دردتان بخورد!

 

جعبه محصول

لوگوی سامسونگ گلکسی روی جعبه تقلبی، درست مشابه نسخه اصل این محصول است. تنها موردی که در جعبه  نسخه اصل و تقلبی تفاوت دارد، پشت جعبه است. پشت جعبه نسخه اصلی اطلاعات لیست‌شده، IEMI و شماره سریال‌ گوشی درج شده است.

 

کیفیت ساخت

نسخه تقلبی این گوشی شامل قاب پلاستیکی ارزان‌قیمت و بی‌کیفیتی است که به محض دیدن متوجه آن می‌شوید. صفحه‌نمایش نسخه تقلبی نیز رنگ خاکستری تندتری در مقایسه با مدل اصل آن دارد و دوربین آن هم کمی بیشتر از نسخه اوریجینال برآمده است. درباره دگمه‌ها، خروجی‌ها و اسپیکر، دو دستگاه به هم شباهت زیادی دارند، اما در نسخه تقلبی اسکنر اثر انگشت وجود ندارد و همچنین قابلیت ضد آبی هم ندارد.

 

نرم‌افزار

نسخه تقلبی به طور مشهودی کند عمل می‌کند. شاید ظاهر آن شبیه به ساموسنگ اصل باشد اما بسیاری از قابلیت‌ها و ویژگی‌های انسخه اصلی گوشی را ندارد و همچنین عملکرد گوشی اوریجینال به طور مشهودی روان‌تر و سریع‌تر است.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا