تکنولوژی

تسلا و پورشه در صدر جدول رضایت

منتقدان می‌توانند به خریداران سردرگم کمک کند. اما زمانی که صاحب یک محصول از خریدش راضی نباشد، این مسئله از هر نوع انتقادی می‌تواند مهم‌تر و تاثیرگذارتر باشد. Consumer Reports چندی پیش پرسشنامه سالانه خود در بخش رضایت صاحبان خودرو را منتشر کرد و نتایج حداقل برای شرکت‌های تسلا و پورشهه امیدوارکننده بود.

تسلا عنوان بهترین‌ خودرو این پرسشنامه را به خود اختصاص داد و خودروهای پورشه، آئودی و سوبارو به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند. شرکت‌های خودروساز براساس پاسخ صاحبان خودروها به این سوال که اگر به گذشته بر‌گردید همین خودروی فعلیتان را خریداری می‌کنید؟ رتبه بندی می‌شوند. پرسشنامه بر روی خودروهای مدل بین سال‌های 2014 تا 2017 تمرکز کرده است.

چهار خودروی برتر امسال دقیقا رتبه‌های پارسال خود را کسب کردند. در بخش‌های دیگر رنکینگ، شرکت لینکلن نسبت به سال گذشته از رتبه 21 به 12 رسید و شرکت هیوندایی از رتبه 24 به 13 صعود کرد.

زمانی که یک سری از خودروسازان در رتبه بندی صعود می‌کنند، متقابلا بعضی دیگر سقوط خواهند کرد. شرکت فلکس واگن از رتبه 16 به رتبه 24 تنزل پیدا کرد و ب‌ام‌و با سقوط 8 رتبهای از جایگاه 6 به 14 رفت. در ته جدول نیز این پرسشنامه شرکت فیات قرار گرفته و شرکتهای آکورا، اینفینیتی، نیسان و جیپ به ترتیب در بالای آن قرار دارند.

در مدل خودروها، Consumer Reports لیستی از نام خودروهایی که صاحبان آنها از خرید آنها پشیمان هستند را منتشر کرد. در گالری زیر می‌توانیدخودروها را مشاهده کنید، خودروهایی که خریداران از خریداری آنها پشیمان هستند شامل:

Acura ILX

Nissan Frontier

Dodge Grand Caravan

Chrysler 200

Dodge Dart

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا