تکنولوژی

طرح اپل برای تعمیر نقص آیفون 6 پلاس با پرداخت 149 دلار!

اپل برنامه تعمیر نقص مولتی تاچ در آیفون 6 پلاس را اعلام کرد

اپل در پاسخ به شکایات درباره مسئله هنگ کردن آیفون در هنگام استفاده از مولتی تاچ، برنامه‌ای را برای تعمیر نقص مولتی تاچ در آیفون 6 پلاس در نظر گرفته است.

بنا به گفته‌ها این شرکت، بعضی از گوشی‌های مدل 6 پلاس ممکن است پس از سقوط بر روی سطوح سخت و ضربه خوردن، مشکلاتی در زمینه مولتی تاچ را از خود بروز دهند. بر اساس این برنامه، شرکت اپل گوشی‌هایی که با چنین مشکلی مواجه شده‌اند ، با پرداخت 149 دلار تعمیر خواهد کرد.

افرادی نیز که قبل از شروع این برنامه برای تعمیر دستگاه خود بیشتر از 149 دلار پرداخت کرده‌ باشند، می‌توانند مابه‌التفاوت پرداختی خود را از شرکت دریافت کنند.

اعتراضات از آگوست و پس از اینکه وبسایت “ifixit” ویدیوئی را با مضمون وجود باگ در صفحه نمایش آیفون مطرح کرد و اسم آن را “بیماری لمسی” نامید، آغاز شد. ” بیماری لمسی” به شکل نوار باریک خکستری رنگی در بالای صفحه نمایش ظاهر می‌شود و موجب هنگ کردن یا پایین آمدن سرعت حسگر لمسی صفحه نمایش خواهد شد.

به نظر مشکل از چیپ‌های کنترل کننده صفحه نمایش باشد که به بورد منطقی آیفون لحیم شده‌اند و کار تعمیرات را دشوار کرده‌اند. البته تعمیرکاران در این زمینه احتمال می‌دهند این مسئله احتمالا به قضیه نقص ساختاری آیفون که موجب خم شدگی گوشی‌ها می‌شد، مرتبط باشد و پیشنهاد جدید این شرکت جهت انجام تعمیرات فیزیکی بر روی گوشی‌ها می‌تواند سندی بر تایید این مسئله باشد.

مشتریانی که با مشکل مولتی تاچ بر روی گوشی‌های آیفون 6 پلاس خود مواجه شده‌اند، می‌توانند با مراجعه به مراکز مجاز ارائه دهنده خدمات اپل، برای تعمیر آیفون خود و پرداخت 149 دلار اقدام نمایند.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا